Met je R4 naar [Parijs] Thenay 2011 voor 50 jaar R4
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
- Boerammetje
- Contacteer:
Re: Met je R4 naar Parijs 2011 voor 50 jaar R4
Geen excuses nodig hoor, 't is uiteraard graag of niet. Eenieder is vrij het te gaan vieren waar 'ie wil, en zoals je kunt lezen doen wij dat zowel in Parijs als Thenay. Het idee is vooral het samen te vieren, en aangezien de internationale bijeenkomst in Thenay is, rijden we daar naartoe. Bij gebleken animo in colonne.
Renault 3 '61, 4 '61, 4L '62, 4 Fourgonnette '62, 4 Super '63, 4 Export '66, 4 Fourgonnette Vitrée '67, 4 Parisienne '67, 4 Parisienne '68, 4 Plein Air '68, Daf 600 '60, Citroen DS19 '57, ID19 P '60, ID19 F '60, Peugeot 404 '68. www.boerammetje.nl
dat vind ik ook wel wat hebben.ap schreef:Sorry, Thenay is geen Parijs en volgens mij hoor je het daar te vieren. Liefst nog zo dicht mogelijk bij het oude fabrieksterrein. Dus ik doe niet mee.

wat? het niet meedoen of het fabrieksterrein?Rudi schreef:dat vind ik ook wel wat hebben.ap schreef:Sorry, Thenay is geen Parijs en volgens mij hoor je het daar te vieren. Liefst nog zo dicht mogelijk bij het oude fabrieksterrein. Dus ik doe niet mee.
zelf kan ik wel mee naar parijs rijden, maar de 15e moet ik weer terug.
Sjefke, de blauwe 99-LHZ-4!
Thenay is toch al gauw zo'n 700 km vanaf Breda, mits ik de goede Thenay heb ingegeven.
Of naar Thenay rijden en later op vakantie, of naar Oostenrijk gaan op de geplande dag en in augustus of september naar Parijs als een soort één-dags-evenement (misschien ook wel als één-auto-evenement).
Of naar Thenay rijden en later op vakantie, of naar Oostenrijk gaan op de geplande dag en in augustus of september naar Parijs als een soort één-dags-evenement (misschien ook wel als één-auto-evenement).
Wij maken er meteen vakantie van. We hebben voor drie nachten een hotel geboekt in de buurt van Thenay en daarna gaan we drie dagen naar Disney. Hebben de kinderen ook wat leuks. Nu maar hopen dat onze R4 het er mee eens is. En nog even puzzelen waar we de bagage gaan laten.
Mooi dat de plannen steeds meer vorm gaan krijgen! Dank aan Bram voor het starten van de organisatie.
Zoals hierboven al eens geschreven is ons plan vooralsnog om in eigen tempo, tutterend door het Franse land, naar Thenay te rijden. Daarna blijven we nog een week in die regio, genoeg te zien en te doen daar. Een Frans landhuisje hebben we al geregeld.
Voor wie ook een huisje of onderkomen zoekt is de volgende website een goede
http://www.gites-de-france.com/location ... entre.html
salut!
Zoals hierboven al eens geschreven is ons plan vooralsnog om in eigen tempo, tutterend door het Franse land, naar Thenay te rijden. Daarna blijven we nog een week in die regio, genoeg te zien en te doen daar. Een Frans landhuisje hebben we al geregeld.
Voor wie ook een huisje of onderkomen zoekt is de volgende website een goede
http://www.gites-de-france.com/location ... entre.html
salut!
- Hanz
- Contacteer:
Re: Met je R4 naar [Parijs] Thenay 2011 voor 50 jaar R4
Leuk filmpje, jeffr4, en zo te horen de ideale soundtrack voor http://www.allez-y.info" onclick="window.open(this.href);return false;jeffr4 schreef:La Renault 4 fêtes ses 50 ans à Rétromobile
Thenay gaat het voor mij niet worden, heb geboekt voor Oostenrijk.
Omdat ik toch graag iets wil doen met de club, hoop ik bij meerdere evenementen aanwezig te kunnen zijn.
Ik kan mijn auto natuurlijk voor die periode verhuren...
Omdat ik toch graag iets wil doen met de club, hoop ik bij meerdere evenementen aanwezig te kunnen zijn.
Ik kan mijn auto natuurlijk voor die periode verhuren...

Expositie Autoworld Brussel 9-24 april 2011

Hallo,
even een vraag.
als ik de kaarten wil kopen via http://www.4linternational.com" onclick="window.open(this.href);return false; lukt het tot het punt dat je gaat betalen dan
krijg ik een error (500 - No valid database connection:).
Zou ik het later nog een keer moeten proberen? of hebben meer mensen dit probleem?
groeten,
leon
even een vraag.
als ik de kaarten wil kopen via http://www.4linternational.com" onclick="window.open(this.href);return false; lukt het tot het punt dat je gaat betalen dan
krijg ik een error (500 - No valid database connection:).
Zou ik het later nog een keer moeten proberen? of hebben meer mensen dit probleem?
groeten,
leon
Modern en Klassiek united

Een glamoureuze chique knipoog naar de dit jaar uitgebrachte Twingo Miss Sixty, een R4
in dezelfde kleurstelling en bloemmotief voorop!!

Een glamoureuze chique knipoog naar de dit jaar uitgebrachte Twingo Miss Sixty, een R4
die twingo staat hier vanaf as vrijdag vor de deur, ze is helemaal blij!jeffr4 schreef:Modern en Klassiek united
Sjefke, de blauwe 99-LHZ-4!
Proficiat Rik, hoe kun je een vrouw blijer maken!!!
Trouwens gelukt met die bumperrozetten?
Trouwens gelukt met die bumperrozetten?
Wij hebben de kaarten besteld! Het hotel was al geboekt. We gaan dus echt. Spannend hoor! Ik heb er super veel zin in.
Gr Leon en Linda
Gr Leon en Linda