met de sierstrip bedoel je de strip in het raam of niet? zo ja, ging het makkelijk? ik heb deze namelijk ook besteld voor voor en achter, ben benieuwd hoe makkelijk ze erin gaan!
Nee, niet de lijsten voor in het raamrubber. Heb wel een sample meegekregen, maar vind om dat nu ook meteen te doen een beetje te gek worden qua euro's.
De sierlijst voor de dakgoot gaat erg makkelijk! Eigenlijk is het het makkelijkst om de oude ijzeren clipjes weg te halen. Die zijn niet nodig ivm aanwezige lijm in de strip. Staat meteen hartstikke mooi
Net ook maar de radiateur opgehaald op de sloop. Hoop dat die okee is.
Daarna werd de r4 opgeladen en weg gevoerd, dus net op tijd. Heb gelukkig genoeg in mijn zakken kunnen stoppen. Jammergenoeg de hoofdsteunen niet , maar het reservewiel wel
Er staat daar trouwens ook een twingo met een heel mooi open dak. Ik heb er geen interesse in, maar die passen toch ook in een 4?
Wil je weten waar pb ik het adres wel.
Ben trouwens van plan om a.s weekend ook maar die witte plastic raam dingen binnen weer tegen de ramen te plakken. Ze zitten toch op de schuifraampjes die het dichtste bij het slot zitten? En dan in de eerste inham in het plastic?? (lekker duidelijk )
beste is Locktite (of hoe je dat ook alweer spelt)
2 componenten, even goed laten drogen en dan blijft het goed vastzitten
voor de tijd wel eerst het raam goed reinigen (binnenkant) en het ijzeren oppervlakte van de knop glad schuren
Automobielen: Blauwe Volvo 245 uit 1979 Hemelsblauwe Renault 4 L project uit 1967 Renault FUEGO GTL 1983 Grijs Land Rover 109 Hardtop 1973 Camouflage
Wie weet of je in de stoelen van mijn gtl de hoofdsteunen monteert door gewoon een gat boven in de bekleding te maken en daarna in de buizen de adapaters stopt?
Gaat het zo makkelijk?
Ik vraag het eerst maar even na voordat ik mijn stoelen sloop. Maar het kan zo denk ik toch gewoon??
Ze zitten al Weet niet of ik het zo mooi vind, maar qua veiliheid zal het wel helpen.
Nu nog de radiateur (heb special reinigingsspul gekocht!), laswerkje en kleine dingetjes. Dan hopelijk apk
Vandaag de "nieuwe"koperen radiateur geplaatst, maar jammergenoeg is die ook niet helemaal 100%.. Hij houdt bovenin een nat plekje, maar loopt niet leeg zoals de andere.
Maar alleerst het radiateur reinigingsspul gedaan op aanraden van Tweety>>?
Werkt erg goed, en hele systeem is nu schoon. Wat een blubber zit erin zeg!
Nu kijken of ik een andere gebruikte erin hang (gaat nu makkelijk want is schoon) of deze ga repareren...
En hij wil nog steeds niet stationair blijven lopen met warme motor! Choke moet minstens een cm uitblijven....
Dan moet je de stationair-schroef telkens een beetje in- of uitdraaien.
Wat ook een probleem kan zijn is het beugeltje dat de choke op de carburateur stelt.
Er zit een knikje in en houdt met een kleine schroef het stokje op de juiste plaats (vrije vertaling).
Ik zal zo even kijken voor een foto.
Renault 4F4 combi 1988 pompiers (niet origineel)
Renault Estafette Alouette 1973 pompiers, origineel "tres bon etat''
Renault Kangoo Family 2016
Fiat Panda
Tandemasser gevuld met een heteluchtballon
R4fan schreef:
En hij wil nog steeds niet stationair blijven lopen met warme motor! Choke moet minstens een cm uitblijven....
Is de carburateur er recent af geweest en/of zit er vloeibare pakking op de voet? Of lang stilgestaan...
Als je de carb eraf haalt en aan de onderkant kijkt, zie je daar een heel klein gaatje. Dit is van een of ander kanaaltje dat naar boven gaat. Kan zijn dat dit verstopt zit; dan moet je ook met choke op blijven rijden..
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"