Pagina 6 van 6

Re: vijfbak info

Geplaatst: wo sep 01, 2010 11:44 am
door Rik H.
Er staat inderdaad 688-C1E in de Kluwer maar volgens mij heb je ofwel een C1E motor of een 688 motor. De C1E is de 1100 motor die je in de bestel viertjes aantreft. De 688 is de 1100 motor die je in de sedan modellen aantreft.

Re: vijfbak info

Geplaatst: wo sep 01, 2010 2:41 pm
door dick holtrop
Dus F4 = F6 ?

Re: motor F4 het zelfde als F6 of GTL

Geplaatst: wo sep 01, 2010 9:29 pm
door plakjes
dick holtrop schreef:
maar hoe zit het met het F4 blokje? hoe kom ik er achter of deze motor ook een andere compressie verhouding heeft?

Of is dit blok identiek aan de GTL, waarom heeft een 1100 blok f4 dan een andere motorcode?

ik hoor het graag,
plakjes schreef:


Dus een f4 met 1100 motor heeft het zelfde blok en bak als een f6.?
(Mijn f4 heeft motorcode: C1E.J.7.18 enz)
Ik hoor het ook graag.

Re: vijfbak info

Geplaatst: wo sep 01, 2010 10:33 pm
door Rik H.
Over de versnellingsbak durf ik geen uitspraken te doenmaar over de motor ben ik zo goed als zeker. Dus F4 1100=F6 1100. Allebei C1E met lagere compressie.

Re: vijfbak info

Geplaatst: wo sep 01, 2010 11:54 pm
door plakjes
Rik H. schreef:Over de versnellingsbak durf ik geen uitspraken te doenmaar over de motor ben ik zo goed als zeker. Dus F4 1100=F6 1100. Allebei C1E met lagere compressie.
oke daar gaan we dan voorlopig maar vanuit.
Is er iemand die met het versnellingsbaknummer kan zien of de bak van een 1100 f4 hetzelfde is als een f6?