Vanmiddag op de terugweg uit Arnhem: bij het inrijden van Lent een wat verschoten bordeauxrode GTL bij een taxifirma op het terrein, ter hoogte van Dukenburg een (mat)zwarte F6 met 2 zilverwitte racestrepen van kop naar kont en een enthousiast zwaaiende bestuurder en in Eindhoven (Tongelre) een witte GTL in een parkeervak.
Zag vandaag bij Bolsward een blauwe f6. met clublogo voorop. Ik zwaaide, maar hij zag me niet.(r16) Zag ook nog een r12 rijden. ik was helemaal vergeten dat die bestonden.
Ardennen geweest. In 7 dagen heb ik deze 4x gezien. In steeds een andere plaats! Onmiskenbaar ook een toerist, maar wel eentje met een mooi viertje. Zag er perfect uit, veel chromen dingetjes en mooi spuitwerk. Hij ronkte als een 1400. Koplampwimpertjes en wieldoppen die ik nog nooit heb gezien. Lekker bol en glad. Niet standaard.
ik kijk vaak (als het verkeer het toelaat dus) in grote spiegelende (winkel)ruiten om te zien hoe mijn autootje er rijdend uit ziet. Dat was wel leuk toen ik dat gisteren ook deed en mezelf zag rijden is een beige R4. Leuk om te zien, zeker omdat ik zelf geen beige R4 heb.
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Ik vin die kleuren echt s c h i t t e r e n d ! Die onthou ik voor als ik later groot ben (en klaar met alles wat eerst MOET gebeuren).
Volgens mij zijn die wieldoppen van een r16.
Een aantal dagen in midden Frankrijk vertoefd; Bourges en omgeving. En de tel qua spotten van viertjes snel kwijtgeraakt! Er rijden daar nog een aantal 30+ viertjes in dagelijks gebruik rond! En veel jonge viertjes in 'Clan'-uitvoering. De foto's zijn maandag klaar.....