In 1 woord geweldig, maar wat een kabaal, je wordt er echt hee-le-maaal raar van. Het duurde dus ook maar 1 dag of de originele lag er weer onder

Heerlijk wat een stilte!
En wit, tsja, tis een makkelijke kleur, makkelijk verfen etc. etc.
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Aha! Dit was de eerste keer, en 't lukte me bij lange na niet binnen 1,5 minuut. Volgende keer sneller/beter.RVIER schreef:Ik heb gemerkt dat je vooral snel moet werken en zo weinig mogelijk moet rollen. Verf ruim opzetten daarna loodrecht daarop de verf verdelen, daarna van voor naar achter (en van onder naar boven) een laatste keer afrollen. Als je langer dan 1,5 minuut over een voorscherm doen duurt het te lang!
Ik haal het rubber meestal ietsiepietsie los en verdrijf het vocht dan met de spray van WD40, daarna goed afboenen met wasbenzine en weer een jaar plezier van een 'hopelijk' roestvrij resultaat.Olivier schreef:Nou, echt gestaag vordert het niet![]()
Ik weet dat het een bekend euvel is bij de 4tjes, het water blijft onder de ruit tussen rubber en carosserie zitten, maar hoe lost menig 4 rijder deze roestellende op en hoe kun je dit voorkomen?
Ik heb de 4 gespoten.Boerammetje schreef:Zijn er nu al ergens resultaten zichtbaar?