Do U need more potencia?
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
- Contacteer:
Re: Do U need more potencia?
de italiaans R4 is gebouwd door Alfa Romeo
vandaar...
vandaar...
Automobielen:
Blauwe Volvo 245 uit 1979
Hemelsblauwe Renault 4 L project uit 1967
Renault FUEGO GTL 1983 Grijs
Land Rover 109 Hardtop 1973 Camouflage
Oldtimeridioot...
http://www.mijnrenault4.nl
Blauwe Volvo 245 uit 1979
Hemelsblauwe Renault 4 L project uit 1967
Renault FUEGO GTL 1983 Grijs
Land Rover 109 Hardtop 1973 Camouflage
Oldtimeridioot...
http://www.mijnrenault4.nl
Italiaanse R4 gebouwd door Alfa met de speciale achterlichies, heb ik ook, samen met de
wieberlichies aan de zijkant!!!!

Ohja uiteraard met die italiaanse bella seniora om in dit topicitem te blijven.
Lichtblauw ook mooi Bram????
wieberlichies aan de zijkant!!!!

Ohja uiteraard met die italiaanse bella seniora om in dit topicitem te blijven.
Lichtblauw ook mooi Bram????
Kijk eens aan, die Hanz heeft naast de spaanse FASAgra potencia ook nog de argentina IKA accesoires erbij.
Doe mij dan maar nummertje 31,je moet wilde katjes altijd met handschoenen vastpakken
en zeker ook de rest wat er aan "zit" ik bedoel die donkere Maxima

En doe er nog wat FASAgra bij, ik ben er doorheen.
Doe mij dan maar nummertje 31,je moet wilde katjes altijd met handschoenen vastpakken
en zeker ook de rest wat er aan "zit" ik bedoel die donkere Maxima

En doe er nog wat FASAgra bij, ik ben er doorheen.
@Hanz,
Renault R4 MASTER staat er voorop, nou begrijp ik met "my sick mind ", dat ze zo toegewijd deze R4
vastpakt ,
Master is een term die oorsronkelijk afstamt van het Latijnse woord Magister, wat
leider of MEESTER betekent.
Het staat als badge ook op de achterklep

Maaaaar, ik ben benieuwd waarom Renault deze toevoeging Master eraan heeft gegeven en in welke
landen deze R4 is uitgebracht ( Z-Amerika- Argentinie/ik denk Colombia)
Renault R4 MASTER staat er voorop, nou begrijp ik met "my sick mind ", dat ze zo toegewijd deze R4
vastpakt ,
Master is een term die oorsronkelijk afstamt van het Latijnse woord Magister, wat
leider of MEESTER betekent.
Het staat als badge ook op de achterklep

Maaaaar, ik ben benieuwd waarom Renault deze toevoeging Master eraan heeft gegeven en in welke
landen deze R4 is uitgebracht ( Z-Amerika- Argentinie/ik denk Colombia)
- Hanz
- Contacteer:
heel goed Jeffr4, dit plaatje is gepikt van http://www.elcarrocolombiano.net" onclick="window.open(this.href);return false;. Naar verluidt had je daar de versies Máster en LÃder. Hmm, een beetje bedenkelijk wel... 

@ Boerammetje :
Quote:"Niet dat dat roze van Jeff nu mijn lievelingskleur is, maar daar stak nog wat leuks uit.
Het kan nog gekker met de carnaval en de kleur roze!!!

Quote:"Niet dat dat roze van Jeff nu mijn lievelingskleur is, maar daar stak nog wat leuks uit.
Het kan nog gekker met de carnaval en de kleur roze!!!

-
Ben jij dat? 

"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
No it was not me,
ik heb wel hetzelfde lange haar,zwart, maar ook grijs, wor ene stukse ouwer, net wel een bietje afgeblackendekkert, ook ene bril, wel een R4, maar ene blauwe gendarmerieke, wel altijd gezelschap om mee te zuipe, noemen ze ouwe vrienden ,ge wet hoe da goat en
nog ga-ga vandiehe carnaval, dus helemoal beschete, en wil jij nog een foto van mij en mene ervier?????
Da zieterechtnieuit !!
ik heb wel hetzelfde lange haar,zwart, maar ook grijs, wor ene stukse ouwer, net wel een bietje afgeblackendekkert, ook ene bril, wel een R4, maar ene blauwe gendarmerieke, wel altijd gezelschap om mee te zuipe, noemen ze ouwe vrienden ,ge wet hoe da goat en
nog ga-ga vandiehe carnaval, dus helemoal beschete, en wil jij nog een foto van mij en mene ervier?????
Da zieterechtnieuit !!
-
neeje, ben pas ziek geweest...jeffr4 schreef:.... en wil jij nog een foto van mij en mene ervier?????
!
Juist ja, dat dacht ik wel, nou hier dan toch een picture van de knapste van ons beiden, dus
als je me ergens ziet rijden..... zwaaien en toeteren , niet op die lelijke vent achter het stuur letten.
(zieternieuit!)

als je me ergens ziet rijden..... zwaaien en toeteren , niet op die lelijke vent achter het stuur letten.
(zieternieuit!)

-
Mooi autooke. Is dat een Savane?
ook al een twingo dakje erin, zelf gedaan? mijn volgende gaat het denk ik ook krijgen! maar eerst eentje vinden!
maar nu weer ontopic

maar nu weer ontopic

Sjefke, de blauwe 99-LHZ-4!
@Paul : nee, het is geen Savanne
@Rik : inderdaad een twingo schuifdakkie, er zelf ingezet en afgewerkt, nou nog mooi weer.
Doe rustig aan met die FASAgra potencia van Hanz, niet teveel ervan innemen, want je wordt inderdaad getransformeerd:
Whaaaa, ik loop groen aan en het beest komt in me los.

@Rik : inderdaad een twingo schuifdakkie, er zelf ingezet en afgewerkt, nou nog mooi weer.
Doe rustig aan met die FASAgra potencia van Hanz, niet teveel ervan innemen, want je wordt inderdaad getransformeerd:
Whaaaa, ik loop groen aan en het beest komt in me los.