Dat vermoedde wij al
We dachten hem al te herkennen van laatst bij de loods, gave auto hoor!
Zag trouwens ook nog afgelopen donderdag een beige R4 op de A326 richting Nijmegen (rond 12 uur), sloeg af naar de A73. Heb dezelfde auto ook al een aantal keer de andere kant op zien rijden rond 17:00/17:30.
Een uurtje geleden de beige oranje veddett F6 op de kruising emerparklaan backer en reubweg in Breda
We stonden naast elkaar voor het verkeerslicht te wachten.
Over en weer .
F6 1985, Turquoise Safari 1977 (project)
Twingo Benetton 1996
WiND Cycleworks No 59 special allroader met Rohloff speedhub
Jan1962 schreef:Vanmiddag in de buurt van Lottum (Limburg) een groene volgepakte R4.
Ik heb een deel van het kenteken gewist.
Die heb ik ook gezien, en gesproken. Ze waren onderweg van het zuiden (Ardennen geloof ik), vakantie dus en ze komen dus uit Groningen. Houtjes om de ramen op slot te houden....
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Vandaag een creme-witte met-een-roller-gespoten R4 met Belse nummerplaat gezien. Hij keek verbaasd naar mijn 4tje en moest toen erg lachen. Volgens mij had ie er een andere motor inzitten want ik kon 'm onmogelijk bijhouden...
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Afgelopen weekend spotte ik één deelnemerspaar aan de Groningse Jazz-fietsroute per... juist! Een (naar zeggen van de bestuurster overgeschilderde) grasgroene, '76 naar ik inschat. Met grille met dubbele koplampen. Gezellig!
Renault 3 '61, 4 '61, 4L '62, 4 Fourgonnette '62, 4 Super '63, 4 Export '66, 4 Fourgonnette Vitrée '67, 4 Parisienne '67, 4 Parisienne '68, 4 Plein Air '68, Daf 600 '60, Citroen DS19 '57, ID19 P '60, ID19 F '60, Peugeot 404 '68. www.boerammetje.nl