Ook wel heeeeel erg leuk om vandaag onze F6 te spotten in de Vrijbuiter ivm het komende Concours d' Elegance bij het Loo in Apeldoorn !!!!!
(en de andere deelnemers uiteraard)
En ook nog een foto van de sleuteldag van 10 mei bij Lambert in Enschede !!
nogmaals groet van Renate
***Als het rammelt, ben je het in ieder geval niet verloren ***
Afgelopen zaterdag stonden een witte GTL met nieuw import kenteken en een beige Citroen Ami achterelkaar op de Rodenrijselaan in Rotterdam-Liskwartier.
Zondagochtend wilde ik ze gaan fotograferen maar waren ze helaas al weg.
Moto Guzzi Cal.III, Renault Megane Scenic (TOTALL-LOSS), Renault Kangoo, R4 GTL 'Novier', R4F6 COMBI 'het project', en sinds het Reeuwijktreffen ook een Bezem.
In Normandië in het Pinksterweekend met de D-Day 70 th Memorial natuurlijk heel veel jeepies en gmc tjes enz gezien, maar en route misschien 2 rijdende R4 tjes....verder niets..
Wel kwam ik bij Osmondville dit museumpje tegen en ja hoor...
(Foto volgt)
Op de achterplaats :
(Foto volgt)
Laatst gewijzigd door jeffr4 op za jun 14, 2014 11:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Rudolf2 schreef:Ik ben ondersteboven van het resultaat
Rudolf
plakjes schreef:Jeffry, was je zo onder de indruk van de D-Day Memorial dat je je fototoestel ondersteboven vast had?
Vreemd, Hebze met tinypic geplaatst en als ik nu op het forum kijk, staan ze toch echt niet ondersteboven?? nou moet ik wel toegeven dat die Franse WIFI hier blijkbaar uit nog de tijd van voor D-Day stamt, want eer ik hier een plaatje gepost heb.... Ben ik zo een uur verder.......dus kan niet aan de vin rouge liggen
Ik heb er nog een paar, maar ik wacht wel tot ik in NL ben en een "normale" verbinding heb.