Deze vandaag gespot bij de KTR-beurs op de konijnenberg in Breda
Nog even met de eigenaar en eigenaresse staan praten.
Was zelf natuurlijk met de boswachter dus conversatie genoeg.
F6 1985, Turquoise Safari 1977 (project)
Twingo Benetton 1996
WiND Cycleworks No 59 special allroader met Rohloff speedhub
Vandaag reed ik met een witte gtl op knooppunt Hooijpolder en zag rond 19:00 op de andere rijbaan een (vaal)rode 4 (g)tl richting het oosten (a59 richting Den Bosch) rijden.
Helaas vandaag niet met de gendarmerie blauwe R4, maar met de andere blauwe auto, anders stonden er twee naast elkaar op de parkeerplaats in Rosmalen / Molenhoekpassage
Vandaag (28-03-2014) op het TU/e terrein, een blauwe F4R4 tussen W-hoog en de nieuwbouw van natuurkunde en E. Was jij dat Bertje?
Ik was zelf met ons Marieke, stond net om de hoek bij het cyclotron gebouw.
Blauwe Renault 4 Gendamerie- 112C - December 1988 sinds 29NOV2010 Rode Citroen Grand Picasso - Augustus 2010 - sinds Juni 2013
Gisterenmiddag op de Kelperweg in Leveroy een rode R4 met kenteken PJ36ZN?
Ik heb nog gezwaaid, maar was zelf natuurlijk met mijn dagelijkse saaie grijze Tino.
Nee hoor de groene is de r4 van het museum en staat bij de " tilburgse huisjes".
Hij is in rollende maar niet rijdende staat. Vandaar het sleepje met mijn F4.
Groeten van Carel
als je alleen een hamer hebt, lijkt alles op een spijker
Ik zag gisteren in Arnhem (klingelbeekseweg) een gruwelijk mooie blauwe Renault 4 camperuitvoering geparkeerd staan op een oprit. Ik ben verre van een expert, maar ik vond het een schatje. Zou er met plezier mee op vakantie gaan (laat ik nou én op jacht zijn naar een camper én een Renault 4 ).
Vanmorgen reed ik in mijn F6 een beige R4 tegemoet. Dit was in Ellecom, nabij Dieren.
Uiteraard hebben we .
Ook altijd leuk om Mark uit Brummen zijn mooie donker rode R4 naast zijn huis te zien staan.
Een teken van "mooi weer" .
Groet, RENATE
Laatst gewijzigd door Renate Meijering op za apr 12, 2014 8:28 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
***Als het rammelt, ben je het in ieder geval niet verloren ***