Viertjes in het wild...
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
-
Op jouwpijp een diaserie over de verjaardag van de R4 met diverse Nederlandse 4tjes waaronder een ex van mij te zien (de Banaan)
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
-
-
- Jan Kordaat
- Tantesjaan
Ha dat is de vier waar ik naar ben gaan kijken. Staat in Vlaardingen. Ik wilde hem kopen tot ik een smsje kreeg dat hij niet meer te koop was.
Deze week smste de eigenaar dat ie wel weer in de verkoop ging. Maar toen had ik er al een. Zo zoek je jaren en zo krijg je de kans voor 2 per week. Jammer wel dat ze hem van binnen ook zo hebben beschilderd. Inclusief het stuur en dashboard. En er zat geen achterbank meer in.
Ben toch blij dat ik nu mijn rooie heb. Minder werk aan. En de originele kleur. Hoewel ik het wel een gaaf viertje vind. Beetje het flower power idee van vroeger. Tsjaaa die tijd was mijn jeugd dus 't is pure nostalgie.
Deze week smste de eigenaar dat ie wel weer in de verkoop ging. Maar toen had ik er al een. Zo zoek je jaren en zo krijg je de kans voor 2 per week. Jammer wel dat ze hem van binnen ook zo hebben beschilderd. Inclusief het stuur en dashboard. En er zat geen achterbank meer in.
Ben toch blij dat ik nu mijn rooie heb. Minder werk aan. En de originele kleur. Hoewel ik het wel een gaaf viertje vind. Beetje het flower power idee van vroeger. Tsjaaa die tijd was mijn jeugd dus 't is pure nostalgie.

- Jan Kordaat
- Tantesjaan
Ehhhh nu ja, ik was wel de oudste van die zeilweek. Ben nu bijna 54.
Ennuh zeg maar gewoon JIJ hoor. Maar vandaar die flower power nostalgie. Toen ik mijn man voorstelde de R4 in flower Power te schilderen, keek hij me aan of ik niet helemaal oke was.
Ik zie hier dus nu maar vanaf. Hoewel ik nog steeds van plan ben er een paar leuke bloemenstickers op te plakken. Haha. Ik heb nu al zo'n bekijks hier in het dorp. Zaterdag stond ik bij de verkeerlichten voor rechtsaf te slaan en toen zat er werkelijk een mevrouw met haar neus tegen de ruit zich helemaal te verlekkeren aan mijn R4 tje.
Ennuh zeg maar gewoon JIJ hoor. Maar vandaar die flower power nostalgie. Toen ik mijn man voorstelde de R4 in flower Power te schilderen, keek hij me aan of ik niet helemaal oke was.

Ik zie hier dus nu maar vanaf. Hoewel ik nog steeds van plan ben er een paar leuke bloemenstickers op te plakken. Haha. Ik heb nu al zo'n bekijks hier in het dorp. Zaterdag stond ik bij de verkeerlichten voor rechtsaf te slaan en toen zat er werkelijk een mevrouw met haar neus tegen de ruit zich helemaal te verlekkeren aan mijn R4 tje.

Karola heeft op haar inmiddels ex-vijfje ook bloemen geplakt. Online besteld geloof ik. Michiel of Karola eens vragen (R5LeCar)Tantesjaan schreef:Ehhhh nu ja, ik was wel de oudste van die zeilweek. Ben nu bijna 54.
Ennuh zeg maar gewoon JIJ hoor. Maar vandaar die flower power nostalgie. Toen ik mijn man voorstelde de R4 in flower Power te schilderen, keek hij me aan of ik niet helemaal oke was.![]()
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
Nulla tenaci invia est via!