Viertjes in het wild...

Leuke verhalen, spannende belevenissen en lekker kletsen over andere R4 zaken.
.....Oftewel de gezelligste rubriek van dit forum!

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

FF Erik

ANP foto's Wegenwacht

Bericht: # 91831Bericht FF Erik »

Wegenwacht 1 + Wegenwacht 2 + Wegenwacht 3
De foto's zijn te bestellen.
-Trelleur-

Bericht: # 91835Bericht -Trelleur- »

Grappig, die derde foto heb ik eerder al 's op dit forum geplaatst. De Wegenwacht begon ooit met dienstverlening aan fietsers, maar dat heeft kennelijk niet lang geduurd.
Renault Estafette 1000 Star ('70) | Renault Rodéo 6 1300 ('80) | Renault 4 TL Savane ('91) | Peugeot 605 SV 3.0 aut. ('94)
R4F6GTX Automaat

Bericht: # 93825Bericht R4F6GTX Automaat »

Op jouwpijp een diaserie over de verjaardag van de R4 met diverse Nederlandse 4tjes waaronder een ex van mij te zien (de Banaan)
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
RVIER

banaan

Bericht: # 93828Bericht RVIER »

@R4F6etc

heb je de achterramen dichtgelast of is het een export?

vr gr Fons
Erg geel (X lichtblauw als mijn bedje)
R4F6GTX Automaat

Bericht: # 93829Bericht R4F6GTX Automaat »

R4 Export
De bedoeling was om er een Wegenwacht R4 van te maken daar me door iemand (van de R4-club) een origineel "wegenwacht" bord voor op het dak beloofd was maar het kwam maar niet dus had ik 'm maar anders opgeschilderd.
R4F6GTX Automaat

Bericht: # 96598Bericht R4F6GTX Automaat »

Afbeelding
Jan Kordaat

Bericht: # 96767Bericht Jan Kordaat »

Die foto doet me een beetje denken aan mijn 4tje naast mijn busje

Afbeelding

maar dan zoals het zou moeten zijn, incl. mooi weer enzo ;)
Tantesjaan

Bericht: # 96780Bericht Tantesjaan »

Ha dat is de vier waar ik naar ben gaan kijken. Staat in Vlaardingen. Ik wilde hem kopen tot ik een smsje kreeg dat hij niet meer te koop was.
Deze week smste de eigenaar dat ie wel weer in de verkoop ging. Maar toen had ik er al een. Zo zoek je jaren en zo krijg je de kans voor 2 per week. Jammer wel dat ze hem van binnen ook zo hebben beschilderd. Inclusief het stuur en dashboard. En er zat geen achterbank meer in.
Ben toch blij dat ik nu mijn rooie heb. Minder werk aan. En de originele kleur. Hoewel ik het wel een gaaf viertje vind. Beetje het flower power idee van vroeger. Tsjaaa die tijd was mijn jeugd dus 't is pure nostalgie. :wink:
Jan Kordaat

Bericht: # 96782Bericht Jan Kordaat »

Ook toevallig dat je hem hier weer tegenkomt :) Ja we zijn erg enthousiast geweest met schilderen!

Hij staat nu weer in de "stille" verkoop, maar ja er is een hoop werk aan. Denk dat ik er zelf toch rustig aan ga beginnen, en kijken hoe ver ik kom, en ondertussen afwacht wat de "gek" ervoor geeft...
brecht
Contacteer:

Bericht: # 96793Bericht brecht »

@ tantesjaan:

Uit mijn jeugd? Hoe oud bent U dan; als je Jasper Beekmann enkele jaren geleden als zeilinstructeur gehad hebt. Die is nog niet zo oud hoor! :-)
jbeekmann

Bericht: # 96847Bericht jbeekmann »

brecht schreef:@ tantesjaan:

Uit mijn jeugd? Hoe oud bent U dan; als je Jasper Beekmann enkele jaren geleden als zeilinstructeur gehad hebt. Die is nog niet zo oud hoor! :-)
ouderenweek... check het voorsteltopic...
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
Tantesjaan

Bericht: # 96876Bericht Tantesjaan »

Ehhhh nu ja, ik was wel de oudste van die zeilweek. Ben nu bijna 54.
Ennuh zeg maar gewoon JIJ hoor. Maar vandaar die flower power nostalgie. Toen ik mijn man voorstelde de R4 in flower Power te schilderen, keek hij me aan of ik niet helemaal oke was. (ehh)
Ik zie hier dus nu maar vanaf. Hoewel ik nog steeds van plan ben er een paar leuke bloemenstickers op te plakken. Haha. Ik heb nu al zo'n bekijks hier in het dorp. Zaterdag stond ik bij de verkeerlichten voor rechtsaf te slaan en toen zat er werkelijk een mevrouw met haar neus tegen de ruit zich helemaal te verlekkeren aan mijn R4 tje. :D
Rik

Bericht: # 96882Bericht Rik »

er was hier iemand met een flowerpower f4 , gebruikersnaam was ifris, fotootje is erg klein wat erbij staat, de andere afbeeldingen doen het niet meer

maar stickers kunnen ook hoor, wij hebben ook nog een twingo met bloemen
Afbeelding
Sjefke, de blauwe 99-LHZ-4!
Rik

Bericht: # 97526Bericht Rik »

zojuist op nedeland 3, een renault 4 in beeld als trouwauto, kenteken FM-12-94, maar RDW zegt dat ie niet meer bestaat :-? , of ik heb het slecht gezien, dat kan natuurlijk ook
Sjefke, de blauwe 99-LHZ-4!
jbeekmann

Bericht: # 97543Bericht jbeekmann »

Tantesjaan schreef:Ehhhh nu ja, ik was wel de oudste van die zeilweek. Ben nu bijna 54.
Ennuh zeg maar gewoon JIJ hoor. Maar vandaar die flower power nostalgie. Toen ik mijn man voorstelde de R4 in flower Power te schilderen, keek hij me aan of ik niet helemaal oke was. (ehh)
Ik zie hier dus nu maar vanaf. Hoewel ik nog steeds van plan ben er een paar leuke bloemenstickers op te plakken. Haha. Ik heb nu al zo'n bekijks hier in het dorp. Zaterdag stond ik bij de verkeerlichten voor rechtsaf te slaan en toen zat er werkelijk een mevrouw met haar neus tegen de ruit zich helemaal te verlekkeren aan mijn R4 tje. :D
Karola heeft op haar inmiddels ex-vijfje ook bloemen geplakt. Online besteld geloof ik. Michiel of Karola eens vragen (R5LeCar)
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
Plaats reactie