R4 gespot
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Re: r4 gespot
zo gek is dat toch niet met het klimaat hier en de wetenschap dat de r4tjes destijds echte gebruikswagens waren, dus oprijden en dan naar de sloop
Sjefke, de blauwe 99-LHZ-4!
En daarom is het mooi dat er toch nog enkele zijn overgebleven (en één daarvan staat bij mij in de garage)
Volgens mij heeft deze auto10 tot 15 jaar geleden te koop gestaan in Muntendam (groningen) Zat toen een nieuw chassis onder gemonteerd
gespot in Bathmen (nou ja gespot?? me vrouw heeft me ter plekke gespot
, dus een R4 rijker in ZH )

Renault 4 TL '89, Renault 4 GTL '86, Renault 4 TL '82, Renault 5 (oer) '83
Vanuit de trein van Den Bosch naar Eindhoven, volgens mij in Vught, aan de weg parallel aan het spoor (Stationstraat? Spoorlaan?) een wit-blauw-oranje F4
Die heb ik een tijdje terug ook gezien, dat was toen op het Heetmanplein in den Bosch.
Rudolf
Rudolf
Als de vaart ( ballonvaart onderweg met Defender en trailer) morgen doorgaat, hoop ik ook 4tjes te spotten tussen Breda en Maastricht. 

-
een luchtfoto van een R4 lijkt me leuk...
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Dat vind ik een hele goeie, daar ga ik eens mee aan de slag. 

gisteren een wit/beige GTL met imperial op het UT terrein in Enschede met een wat oudere jongere
erin
vr gr Fons

vr gr Fons
Erg geel (X lichtblauw als mijn bedje)
- dirkoosterhoff
Vandaag ook in Enschede op de singel een beige savanne met rood wit geblokte stoeltjes?
En een tekst op de voor portieren die ik zo snel niet kon lezen.
dirkoosterhoff schreef:Vandaag ook in Enschede op de singel een beige savanne met rood wit geblokte stoeltjes?
Yep, dat was ik. Ik zal de komende tijd daar wel vaker zijn.

My Little Tanky + Comme ci, Comme ça
Vandaag op de Parkweg in Enschede, een lichtblauwe 4 met duits kenteken. Erg mooi exemplaar!! 

My Little Tanky + Comme ci, Comme ça
Bij ons in de straat: de twee-eiige tweelingbroer van onze rode 4GTL! (ng-02-.. zwarte grill ipv grijs)
en gisteren de zwart-witte logo.nl bij de Tilburgse ijsbaan. Mijn amerikaanse passagiers waren verrukt bij het zien van zo'n autootje...
Rudolf
Rudolf