Rudolf2 schreef:En ik ben vandaag ingehaald door een toeterende blauwe TL met zwaaiende bestuurder en atoomenergie bedankt-sticker, zo op de noordelijke ring van Eindhoven (de auto, niet de sticker...)
Rudolf
Dat was ik Leuk, Nog een flink stuk achter elkaar aan gereden, ik moest namelijk in Lieshout zijn. Altijd leuk om een mede R4 rijder tegen te komen.
zaterdagochtend 08:20 op de A1 richting Hilversum / Amsterdam een groene met bloemen oid op de zijkant geschilderd
en zaterdagmiddag op het Jansveld in Utrecht een witte F4
[/quote]Echte Linux die-hards hebben toch genoeg ervaring om ook dat te omzeilen en op te lossen? [/quote]
Helaas, Silverlight voor MS => Moonlight voor linux... werkt niet echt denderend .... afhankelijk van versie natuurlijk maar de linux Moonlight plugin development is niet meer... en blijkbaar gaan geruchten dat MS ook de stekker uit Silverlight aan het trekken is - wat dat probleem weer oplost..
Duidelijk opvolger blijkt er niet te zijn ... maar iets wat op zowel mac/win/linux/android zou draaien zou natuurlijk wel 'handig' zijn als je een eigen website heb en info wil verspreiden...
Arjan
----------------------------- Megane 1.6 GT - nog geen vier