Ik was er heel snel klaar mee geweest. Direct aanspraak gemaakt op de rechtsbijstand en kijken waar je rechten en plichten liggen.
wat zou er b.v. gebeuren als je morgen op je werk je handen verbrijzeld? wie is er aansprakelijk? ben je wel verzekerd? etc. etc.
Ik denk een juridisch adviseur wel een juridisch advies hebben waar je wat mee kunt.
Jij hebt verstand van techniek, die jongens daar hebben verstand van wetten & instanties
't is gewoon een hele zakelijke kwestie die je ook heel zakelijk moet afhandelen en vooral niet te persoonlijk op moet nemen.
De kopers, diegenen die mij daar aangesteld hebben, blijken oplichters te zijn. Koop museum was nep, om wat voor redenen dan ook. Verleden week vrijdag, zijn we (de hele club van die nieuwe zgn eigenaren) buiten geflikkerd door de pliesie en nog van die figuren. Was geen rechtsgeldige aankoop, nix notaris, alleen een wazige advocaat. Ik heb er zelf weinig verstand van dus dat moeten zij die ervoor gestudeerd hebben maar uitzoeken. Wel ben ik inmiddels door 5 van de echte medewerkers gevraagd terug te komen dus morgen ga ik daar enkele gesprekken voeren. Misschien dat het allemaal beter wordt als we hadden kunnen hopen. Ik hou jullie wel op de hoogte. (dan hoef ik toch niet weer terug aan de Riooltjes Vier te gaan sleutelen )
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"