AAARGH! Roest!
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Puth zou helemaal geweldig zijn!
Uiteraard, ik vraag geen renaulvatie van je
.
Het gaat alleen om die achterklep.
Kan eens langskomen, zodat jij kunt oordelen en me kunt zeggen wat 't ongeveer gaat kosten?
Het zou leuk zijn als je even kon kijken of je nog ergens enge roest ziet. Niet dat je het dan gelijk moet lassen, maar dan weet ik waar ik aan toe ben
Uiteraard, ik vraag geen renaulvatie van je

Het gaat alleen om die achterklep.
Kan eens langskomen, zodat jij kunt oordelen en me kunt zeggen wat 't ongeveer gaat kosten?
Het zou leuk zijn als je even kon kijken of je nog ergens enge roest ziet. Niet dat je het dan gelijk moet lassen, maar dan weet ik waar ik aan toe ben

We all live in a white Renault 4 

-
als je in dat hoekie roest vind dan zit er zeker meer roest achter het voorwiel en check, als je er toch onder gaat liggen, dan ook maar effe het punt waar het kokerprofiel overgaat in de doos, achter je motorblok. daar zal het ook wel een beetje roestig zijn. Het is nu weer een paar dagen droog weer dus dat is mazzel
grijze R4 GTL in Velp ( m'n vriendin vind 'm blauw (????)
sterkte
in deze moeilijke tijd
er zit onder het matje ook een rubber dop of betumen lapje dat je kunt wegtrekken en dan zie je de binnenkant van een driehoekig gesloten kastje, dat loopt in 3 gedeeltes over de hele breedte die onderling verbonden zijn met een gat van +/- 5 cm dus kun je alles van binnenuit inspecteren
mvg ronny

er zit onder het matje ook een rubber dop of betumen lapje dat je kunt wegtrekken en dan zie je de binnenkant van een driehoekig gesloten kastje, dat loopt in 3 gedeeltes over de hele breedte die onderling verbonden zijn met een gat van +/- 5 cm dus kun je alles van binnenuit inspecteren
mvg ronny
grijze R4 GTL in Velp ( m'n vriendin vind 'm blauw (????)