Geplaatst: ma jun 21, 2004 10:33 pm
Ik vraag me af of je zo'n domme garage hebt.
Als het een TL was, en hij heeft een tijd stilgestaan, dan zou het best wel eens kunnen dat er overal zoveel sludge in heeft gezeten dat hij de druk niet goed kwijt heeft gekunt.
Zeker als de zuigerveren naar de klote zijn, dan kan hij zo'n hoge druk opbouwen dat ik me kan voorstellen dat hij het gemakkelijkste blik zoekt.
Ook is het erg goed mogelijk, los van voorgaande reactie, dat er een oliefilter is geplaatst met een verkeerde schroefdraad.
In veel 4 tjes zit niet voorniets een sticker waarin uitdrukkelijk de maat wordt aangegeven.
Met een beetje creativiteit hebben ze er eentje ingedraaid met een verkeerde schroefdraad. Dus je olieflter opzoeken en kijken of ze de goede maa gebruikt hebben.
'Gewoon' een echte TL motor weer in bouwen.
Hoe makkelijk dat is is afhankelijk hoe vast alles zit, en dat kan heel vast zijn.
Als het een TL was, en hij heeft een tijd stilgestaan, dan zou het best wel eens kunnen dat er overal zoveel sludge in heeft gezeten dat hij de druk niet goed kwijt heeft gekunt.
Zeker als de zuigerveren naar de klote zijn, dan kan hij zo'n hoge druk opbouwen dat ik me kan voorstellen dat hij het gemakkelijkste blik zoekt.
Ook is het erg goed mogelijk, los van voorgaande reactie, dat er een oliefilter is geplaatst met een verkeerde schroefdraad.
In veel 4 tjes zit niet voorniets een sticker waarin uitdrukkelijk de maat wordt aangegeven.
Met een beetje creativiteit hebben ze er eentje ingedraaid met een verkeerde schroefdraad. Dus je olieflter opzoeken en kijken of ze de goede maa gebruikt hebben.
'Gewoon' een echte TL motor weer in bouwen.
Hoe makkelijk dat is is afhankelijk hoe vast alles zit, en dat kan heel vast zijn.