Gekocht!!
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Re: Gekocht!!
nu maak je me nieuwsgierig 

- Rutger-peer
R4fan schreef:nu maak je me nieuwsgierig
Kwam gister in Albertjan's loods precies hetzelfde probleem tegen bij mijn viertje en toen hebben we ook dat koeienoog vervangen, nu is het weer prima! Niet veel werk, tenzij die bout ongelofelijk zit vastgeroest (zoals bij mij

Renault 4 GTL 1984 geel/oranje (341B).
Ga hem er dan morgen proberen uit te halen en een nieuwe zien te vinden. Anders komt het later wel. Donderdag eerst de bak maar terug monteren en dan eens zien of ie rijd

Rutger-peer schreef:R4fan schreef:nu maak je me nieuwsgierig
Kwam gister in Albertjan's loods precies hetzelfde probleem tegen bij mijn viertje en toen hebben we ook dat koeienoog vervangen, nu is het weer prima! Niet veel werk, tenzij die bout ongelofelijk zit vastgeroest (zoals bij mij![]()
). Maar goed, doorflexen, nieuwe er in en klaar is kees!
Het is toch gelukt daar gaat het om en als het niet met 90 kilo en een ratel wil dan maar met de flex....
- Rutger-peer
Zo is dat! Weet niet of dat in alle gevallen de beste oplossing is trouwens. Dit verslag wat ik moet typen lukt niet met 90 kilo en een ratel denk ik, maar om die docent nou morgen met een flex te lijf te gaan, ik weet het nietap schreef:Rutger-peer schreef:R4fan schreef:nu maak je me nieuwsgierig
Kwam gister in Albertjan's loods precies hetzelfde probleem tegen bij mijn viertje en toen hebben we ook dat koeienoog vervangen, nu is het weer prima! Niet veel werk, tenzij die bout ongelofelijk zit vastgeroest (zoals bij mij![]()
). Maar goed, doorflexen, nieuwe er in en klaar is kees!
Het is toch gelukt daar gaat het om en als het niet met 90 kilo en een ratel wil dan maar met de flex....

waarschijnlijk zit die docent ook niet zo vastgeroest 

- Rutger-peer
Moah, je staat soms versteld hoe vastgeroest mensen kunnen zitten hoor. Maar goed, weer on topic.ap schreef:waarschijnlijk zit die docent ook niet zo vastgeroest
Nou,
Bij mij is vandaag wel alles gelukt! Ik heb een koppeling die het ook nog doet
Het sleutelen aan een r4 is niet echt leuk te noemen, maar het gaat allemaal aardig.
Rijdt lekker, wil slecht lekker stationair lopen, en de radiateur is dus lek. Hebben we juist die laten zitten om die te sparen
Maarja,
Het ding doet het!
Bob
Bij mij is vandaag wel alles gelukt! Ik heb een koppeling die het ook nog doet

Het sleutelen aan een r4 is niet echt leuk te noemen, maar het gaat allemaal aardig.
Rijdt lekker, wil slecht lekker stationair lopen, en de radiateur is dus lek. Hebben we juist die laten zitten om die te sparen

Maarja,
Het ding doet het!
Bob
Zijn eerste ritje gelijk een lekke band
Heel wat onderdelen kunnen wegslopen bij de sloop, en ook een radiateur kunnen kopen.
Groetjes!

Heel wat onderdelen kunnen wegslopen bij de sloop, en ook een radiateur kunnen kopen.
Groetjes!
Vandaag de hele dag in de weer geweest met cleaner, poets en was.
Maar het resultaat mag er zijn: (mijn fot's worden voor de helft afgehakt
) Hoe los ik dit op?

Tot nu toe het to-do lijstje:
-Uitlaat ophangen aan rubbers ipv tyribs.
-Radiateur vervangen
-Koeienogen vervangen
-Een of andere vervelende moer vervangen.
-Gaatje lassen.
Na de apk gaan we wel aan de gang met andere achterspatborden monteren etc etc.
Voor nu blijft ie slecht stationair lopen. Waar het beste naar kijken?
Maar het resultaat mag er zijn: (mijn fot's worden voor de helft afgehakt

Tot nu toe het to-do lijstje:
-Uitlaat ophangen aan rubbers ipv tyribs.
-Radiateur vervangen
-Koeienogen vervangen
-Een of andere vervelende moer vervangen.
-Gaatje lassen.
Na de apk gaan we wel aan de gang met andere achterspatborden monteren etc etc.
Voor nu blijft ie slecht stationair lopen. Waar het beste naar kijken?
even de juiste plaatjes, ligt volgens mij nog steeds aan het forum hoor, iets klopt er niet waardoor de foto's worden afgekapt

goed gepoetst hoor, nu nog effe de wieltjes doen

goed gepoetst hoor, nu nog effe de wieltjes doen

Sjefke, de blauwe 99-LHZ-4!
Hoi Rik,
Bedankt. Weet niet hoe het komt dat die plaatjes worden afgehakt.
Hoe maak ik de wielen mooi? Linksvoor is trouwens het reservewiel. Die is minder mooi.
Groetjes
Bedankt. Weet niet hoe het komt dat die plaatjes worden afgehakt.
Hoe maak ik de wielen mooi? Linksvoor is trouwens het reservewiel. Die is minder mooi.
Groetjes

foto's worden afgehakt omdat ze te groot zijn. beter is om je foto's een formaat te geven wat wel past [640x480]
R4F4 FASA 1977
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
tja, opnieuw spuiten is misschien nog wel de makkelijkste optie, gewoon wat zilverlak erop en klaar, en de banden, daar is spul genoeg voor!
Sjefke, de blauwe 99-LHZ-4!
Tsja, dat is idd het makkelijkst. Anders moeten ze gestraald worden ofzo?
Iemand nog tips voor het stationair lopen?
Iemand nog tips voor het stationair lopen?