Gezien op Marktplaats, eBay e.d.
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
iemand al onderweg?
http://www.kapaza.be/detail/index.cfm?opt=1&id=6753672&
lijkt zo op het oog een beste wagen, maar mist remleiding en de stoelen zijn kapot. ook de waterslangen moeten vervangen worden.
tuut tuut
ik doe het niet...
lijkt zo op het oog een beste wagen, maar mist remleiding en de stoelen zijn kapot. ook de waterslangen moeten vervangen worden.
tuut tuut
ik doe het niet...
-
ugly duckling
begin van het ei-nde, lees als een eendeei,
als u begrijpt wat ik bedoel.
tuut tuut
als u begrijpt wat ik bedoel.
tuut tuut
Re: iemand al onderweg?
bij deze ben ik gaan kijken.yellowsub schreef:http://www.kapaza.be/detail/index.cfm?opt=1&id=6753672&
tuut tuut
ik doe het niet...
lijkt op de foto blauw maar is paarsblauw.
is eigelijk wit geweest en op verschillende delen zoals spatborden en girrafon komt er rood onderuit.
heeft geen achterbumper en uccu.
bodem leek wel goed.
motor loopt.
chassis heb ik niet naar gekeken, want hij stond half in een composthoop.
en omdat ik de kleur niet zag zitten had ik daar ook niet veel meer aan.
vraagprijs was 350 euro.
-
Die is echt heel erg.
Maar het kan nog erger, zoals deze R4 met bodykit van Bipe en gecapitonneerde binnenbekleding > kijk en huiver
Maar het kan nog erger, zoals deze R4 met bodykit van Bipe en gecapitonneerde binnenbekleding > kijk en huiver
Renault Estafette 1000 Star ('70) | Renault Rodéo 6 1300 ('80) | Renault 4 TL Savane ('91) | Peugeot 605 SV 3.0 aut. ('94)
de aanbieder vindt er het volgende van-Trelleur- schreef:Die is echt heel erg.
VENDS RENAULT 4L EN APPRET TRES BON ETAT
bah!
Renault 4 1981
-

Mooie Rodeo 6 uit '77 met veel nieuwe onderdelen, waarvan sommige nog te monteren.
Niet conform origineel opgebouwd trouwens, want de koets is van een 1300 zoals de mijne. Die werd alleen in '80 en '81 geleverd.

Renault Estafette 1000 Star ('70) | Renault Rodéo 6 1300 ('80) | Renault 4 TL Savane ('91) | Peugeot 605 SV 3.0 aut. ('94)