vanmorgen een beige Viertje met dakdrager in Ermelo, rond 15 uur een witte ( of beige, het regende) vlak achter Windesheim richting Olst.
En ik zwaaide vrolijk in Neerlands meest bekende R5je - maar niemand zwaait terug
vanmiddag 2 hard roepende kinderen terwijl ze een barbie film zitten te kijken......PAPAAAA er rijden renaultjes 4 rond in de Barbie film "barbie en het modesprookje" en ja hoor, speelt zich af in parijs en telkenas rijden er animatie 4tjes rond, in ale kleuren en vooral als taxi!
Rik schreef:vanmiddag 2 hard roepende kinderen terwijl ze een barbie film zitten te kijken......PAPAAAA er rijden renaultjes 4 rond in de Barbie film "barbie en het modesprookje" en ja hoor, speelt zich af in parijs en telkenas rijden er animatie 4tjes rond, in ale kleuren en vooral als taxi!
dat roept om foto's
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
speciaal voor paul nog wat foto's vande film, overigens wel leuk om te zien dat er verder alleen maar moderne wagens rijden, 107, c1, 407, c2, c3 etc etc
Gistermiddag, Tweede Kerstdag een witte F6 met blauw of zwart linkervoorspatbord op de A58 richting Breda.
Ik reed richting Tilburg met een beige/gouden/witte/blauwe F6 met de tekst 'Erik 40' op de zijkant.
En na zo'n 60.000 kilometer is het me eindelijk gelukt om een on-topic spot voor elkaar te krijgen:
Op de Bredaseweg in Tilburg vandaag twee elkaar kruisende identieke blauwe GTLletjes met zwaaiende bestuurders
Jij ziet ook alles... maar je hoeft niet altijd het kenteken open en bloot voor iedereen te lezen neer te zetten hoor, zeker zoals je ook kon zien dat er een oud type plaat op zat... dus al RDW gedoe...
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"