Wat is dit nu weer?
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Re: Wat is dit nu weer?
laat ik ook eens mee doen!
Ik dacht eerst aan een Jensen, maar bij nader inzien: Het lijkt een beetje op een Isorivolta, zeker de voorkant. maar welk type?...
Ik dacht eerst aan een Jensen, maar bij nader inzien: Het lijkt een beetje op een Isorivolta, zeker de voorkant. maar welk type?...
-
Geen Lada, geen Jensen, geen Iso Rivolta.....
tip: kijk eens naar de wielen.....
Waar is Rudolf trouwens? Die heeft nogal eens goede ideeën.... (of een goed boek?)
tip: kijk eens naar de wielen.....
Waar is Rudolf trouwens? Die heeft nogal eens goede ideeën.... (of een goed boek?)
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Erg Amerikaans, die witte bandwangen en dan lijken het zelfs wieldoppen ipv licht metaal.
Een lelijk ding, ja ook deze...
Een lelijk ding, ja ook deze...

Ha Paul,
Gisteravond had ik het met wat vrienden over dit monster, volgens de connaisseur d'automobiles is het een
1970 Cadillac NART Zagato
In 1968, an ambitious project was begun to bring to market a luxury/performance automobile that would compete favorably with Ferrari's legendary gran turismo cars. Involved were General Motors and Luigi Chinetti, famous Ferrari race car driver and the exclusive Ferrari U.S. distributor from 1947-1970. What ultimately evolved was the 1970 Cadillac NART Zagato, with each bearer of that name playing a vital role.
Gisteravond had ik het met wat vrienden over dit monster, volgens de connaisseur d'automobiles is het een
1970 Cadillac NART Zagato
In 1968, an ambitious project was begun to bring to market a luxury/performance automobile that would compete favorably with Ferrari's legendary gran turismo cars. Involved were General Motors and Luigi Chinetti, famous Ferrari race car driver and the exclusive Ferrari U.S. distributor from 1947-1970. What ultimately evolved was the 1970 Cadillac NART Zagato, with each bearer of that name playing a vital role.
Deze dus, eindelijk gevonden, gefeliciteerd hoor!

Ik had eigenlijk wel een dubbele bolling in het dak verwacht... Zagato heeft dat toch?

Ik had eigenlijk wel een dubbele bolling in het dak verwacht... Zagato heeft dat toch?

Matra Laser 1971 (The Laser is a special M530 bodied in 1971 by Michelotti)
http://www.carstyling.ru/cars.1972_Matra_Laser.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.matrasport.dk/Cars/M530/history.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Rudolf
http://www.carstyling.ru/cars.1972_Matra_Laser.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.matrasport.dk/Cars/M530/history.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Rudolf
Das rap ! De 530 leek me te makkelijk voor jullie, maar dit bood ook weinig uitdaging blijkbaar
Gefeliciteerd!

Gefeliciteerd!
hoezo nee? kever is toch ook een auto, dus heeft het er wel iets mee te makenRudolf2 schreef:Nee
maar is het iets oost europees of russisch ofzo?
Sjefke, de blauwe 99-LHZ-4!
Ok, omdat het een auto is, heeft het wel iets met de Kever te maken; qua vormgeving overigens ook vaag wel wat.
En binnen 24 uur ga ik nog geen hints geven, het moet wel bezigheidstherapie blijven
Rudolf
En binnen 24 uur ga ik nog geen hints geven, het moet wel bezigheidstherapie blijven

Rudolf
-
Rudolf, mag ik even ertussen komen vervelen? Het huidig raadplaatje ben ik recent nog wel tegen gekomen maar weet het zo effe niet. Wel kwam ik een ander voertuigje tegen op een ander forum en als ik daar naar de wielen kijk zie ik dat ie op R4 wielen staat. Weet iemand misschien welke Kit hierop staat? Lijkt me een leuke toekomstige bezigheid.... als m'n Fordje en m'n Jeep en m'n Ambu en m'n... en en en klaar is Aangezien ik altijd een R4 cabrio wilde hebben maar dan niet zo'n lillik afgezaagde plijn èrrrhhhgggr....

"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Kostte me wel wat handelingen om de plaatjes in beeld te krijgen; als iemand het weet bij wijze van off topic in het topic plakken?
Rudolf
Rudolf