R4 gespot
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Re: r4 gespot
Een witte GTL aan de parallelweg van de Graaf Hendik III laan, tegen het plein. Zo rond een uur of 13.00 uur (één).
Gistermiddag stond er een witte Renault 4 (geen TL of GTL) met dichte achterruitjes en imperiaal op het parkeerterrein van busstation Zierikzee.
20.30 uur; Kop van Zuid, en dan noordwaarts: een rode GTL met gele koplanpen en geen stadslichtjes.
Ik was natuurlijk incognito: Volvo B12B.
Rudolf
Ik was natuurlijk incognito: Volvo B12B.
Rudolf
vamiddag, de eerste sinds weken, een blauwe GTLmet een stelletje erin in Veldhoven ter hoogte van ASML
vr gr Fons
vr gr Fons
Erg geel (X lichtblauw als mijn bedje)
Weekje werken in spanje heeft een hoop spots opgeleverd. Twee keer vast kunnen leggen. Een week geleden geschoten alweer, maar toch nog even plaatsen. telefoonfoto's helaas.
Twee in 1 straatbeeld!

Deze zag er echt nog heel goed uit, paar dagen zien staan, maar eigenaar niet getroffen helaas. Had hem zo willen kopen en mee naar huis rijden. In Spanje hebben de F6-en wel een nog hoger, nog lelijker dak!

Twee in 1 straatbeeld!

Deze zag er echt nog heel goed uit, paar dagen zien staan, maar eigenaar niet getroffen helaas. Had hem zo willen kopen en mee naar huis rijden. In Spanje hebben de F6-en wel een nog hoger, nog lelijker dak!

Vandaag een blauwe GTL gezien op de parkeerplaats bij de brabanthallen,is vandaag snuffelmarkt.
Hij heeft voor alpine velgen en de auto heeft enige aandacht nodig..............
gr.Jan
Hij heeft voor alpine velgen en de auto heeft enige aandacht nodig..............

niet geschoten is altijd mis!
@ Jan,
Volgens mij reed je net weg met een witte GTL 20-km-**.
Ik moet mijn koets weer eens een beetje schuren en rollen, is iets voor het voorjaar
.
vr gr Fons
Volgens mij reed je net weg met een witte GTL 20-km-**.
Ik moet mijn koets weer eens een beetje schuren en rollen, is iets voor het voorjaar

vr gr Fons
Bij een woonprogramma,
iemand ging in Zeewolde wonen en kwam daar aan ...25 jaar geleden... juist, in een blauwe R4 F4 of F6.
iemand ging in Zeewolde wonen en kwam daar aan ...25 jaar geleden... juist, in een blauwe R4 F4 of F6.
klopt Fons,ik reed jouw koets voorbij! he,elkaar net gemist,jammer. wat bedoel je met 20***? gr.Jan. 

niet geschoten is altijd mis!
@ Deutz.
ik dacht dat je kenteken 20 - km - ** was
vr gr Fons
ik dacht dat je kenteken 20 - km - ** was
vr gr Fons
Vanmorgen een beige Savane op de Uitweg en een half uur later een beige TL (kenteken 32 - .. - ..) op de Zwartjanstraat. Gisteren een blauwe GTL op de Nieuwe Kerkstraat. En later een beige Savanne
op de Kanaalweg.

Ja, ongelofelijk.deutz schreef:Jeminee,een heel nest!!!!
Rotterdam R4 stad!
zo, vandaag een 400km gereden, in Noordwijk en omgevind meegedaan aan de cabriowintertour! En 2 viertjes gespot!!
De eerste in Oegstgeest

en de tweede in Noordwijk zelf

De eerste in Oegstgeest

en de tweede in Noordwijk zelf

Sjefke, de blauwe 99-LHZ-4!