3 sept: Witte R4F6 midden in Eindhoven. Eigenaar is werkzaam bij het hoofdkantoor van de Rabobank. Daar had ik de 4 al vaker zien staan. Ik was in mijn gele R4. Natuurlijk hartelijk naar elkaar gezwaaid...
vanmiddag een hele leuke dame met ook een gele tl uit 88 op de daal en bergschelaan hier in den haag ontmoet en effe een praatje gemaakt bleek dat ze haar r 4 ongeveer anderhalfjaar geleden zelf vanuit spanje naar nederland heeft gehaald en is inmiddels al lid bij de club en daar zeer blij mee,vanwege de onderdelen etc
ze vertelde dat ze zichzelf wel al te oud vond voor de meetings ,daarop heb ik gezegt laten we anders een keer samen met mijn gezin achter elkaar aan rijden naar een meeting in de buurt dan kan je dit beoordelen?!dus wie weet
r4tl/renault master t 35 d/citroen az '54/porsche 356 '59/harley wlc '43
Op 2003-09-04 17:09, schreef Ronald:
3 sept: Witte R4F6 midden in Eindhoven. Eigenaar is werkzaam bij het hoofdkantoor van de Rabobank. Daar had ik de 4 al vaker zien staan. Ik was in mijn gele R4. Natuurlijk hartelijk naar elkaar gezwaaid...
Rij jij vaker met jouw gele R4 in Helmond (Mierlo-Helmond) ? Een kennis van mij ziet daar geregeld een gele R4 rijden...
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Ja, ook een vraagje vanuit mij. In Leiden staat altijd een hele leuke 4-tl met een logo van 'La Poste'(Bij het spoor 10 meter voor de Breestraat). Kenteken begint met KK. Van wie is die eigenlijk?