die rijdt er ineens wel vaak rond valt me op, afgelopen dagen overigens veel viertjes in Tilburg zien rijden, zo zie je ze niet en zo zie je iedere dag een andere rijden, en maar zwaaien
Vanochtend, bij Boekhoute, net over de grens bij mosseldorp Philippine. Ik reed daar vanwege een omleiding en daar stond dus een witte met Belgische nummerplaat.
En vanmiddag in Aachen, dus net over de grens, een typisch rood kleurtje dat naderhand op een GTL is gespoten. Zag er behoorlijk strak uit. Er zat een duits kenteken op.
De Viersense zusterclub?
Duuzenden mensen zien hem waarschijnlijk dagelijks staan, maar ik spotte gisteren voor het eerst net over de brug bij Gorinchem een wit met rode R4 op de parking bij Massive.
Ik heb er ook weer een gezien, in Valkenswaard bij het Hertog-Jan college (al heet dat tegenwoordig anders). Een rooie TL met van die Portugese sierstripjes
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Rik schreef:euhhh, hoe zien portugese sierstipjes eruit??
ik dacht dat je onderhand lang genoeg hier rondhuppelde dat je dat onderhand wel wist....
niet dus.
Nou, onderstaande foto heeft ze ook, die zwarte strips ....
Ik zag een rooie TL in Frankrijk, met een nummer op de deur, zeker voor een ralley of zo. trouwens maar 1 R4 gezien in de 300+ mijl die ik vandaag afgelegd heb... (ja, mijn auto telt in mijlen)
wel enkele Eenden gezien