Pagina 25 van 130
Geplaatst: vr jun 29, 2007 3:55 pm
door 4 safari
R4F6GTX Automaat schreef:Volgens mijn gegevens zijn die laatste ('91-'92) modellen de "Clan", de ouwe GTL dus, en die hebben wel de 1108 motor. Inderdaad ook bij de Belse wegendienst gebruikt; ik heb er zo gehad..
Voor alle duidelijkheid :
Een echte R4GTL heeft tonklatten en een standaard 1108cc motor
Een echte R4TL, type Savanne heeft geen tonklatten en standaard een 956cc motor.
Er bestaan ook nog R4 en R4 TL (1991-1992) zonder tonklatten maar met 1108cc motor en het interieur van de R4GTL, type Clan.
Geplaatst: vr jun 29, 2007 4:53 pm
door -Trelleur-
Voor alle duidelijkheid :
1)Een echte R4GTL heeft tonklatten en een standaard 1108cc motor
2)Een echte R4TL, type Savanne heeft geen tonklatten en standaard een 956cc motor.
3)Er bestaan ook nog R4 en R4 TL (1991-1992) zonder tonklatten maar met 1108cc motor en het interieur van de R4GTL, type Clan.
Nou, het is mij niet duidelijk.
Het eerste en tweede is bekend. Maar het derde, DAT hoor ik voor het eerst, en anderen hier ook. Vandaar nogmaals mijn vraag hoe je dit weet

Geplaatst: zo jul 01, 2007 9:19 pm
door GijSsie
Geplaatst: zo jul 01, 2007 9:19 pm
door Boerammetje
Wellicht heeft 4 Safari die zelf gezien. Want dat kan ook.
Geplaatst: zo jul 01, 2007 9:41 pm
door -Trelleur-
Tja, dat kan natuurlijk ook, maar het is jammer dat hij er niks meer over zegt. Dat maakt het verhaal er voor mij niet aannemelijker op.
Geplaatst: zo jul 01, 2007 9:43 pm
door GijSsie
bij mij staat er alleen Renault 4 en motorinhoud is 956cc daaruit kan je opmaken dat het een savane is... Maar de Clan versie's die ik tot nu toe gezien heb waren allemaal GTL...
Geplaatst: zo jul 01, 2007 9:50 pm
door 4 safari
Boerammetje schreef:Wellicht heeft 4 Safari die zelf gezien. Want dat kan ook.
Ik heb er zo verschillende gehad, waren knaloranje en werden in België
gebruikt door het Bestuur der Wegen. De twee laatste productiejaren was het bijzonder moeilijk om nog een nieuw viertje te kopen in België gezien de dalende productie en het feit dat de laatste viertjes gereserveerd werden voor grootverbruikers zoals het Bestuur der Wegen, het leger, de Post, Belgacom,...
Geplaatst: zo jul 01, 2007 10:25 pm
door R4F6GTX Automaat
Zulke.
Dit is trouwens een R4 Export. Geen TL. Techniek van de GTL, 1108 cc dus, '91er.
Hoeveel R4tjes zie je op de foto staan?
Geplaatst: zo jul 01, 2007 10:28 pm
door Mark4GTL
R4F6GTX Automaat schreef:Zulke.
Dit is trouwens een R4 Export. Geen TL. Techniek van de GTL, 1108 cc dus, '91er.
Hoeveel R4tjes zie je op de foto staan?
de gele, links naast de gele nog een stukje bumper en achter de gele.
ik tel er 3
Geplaatst: zo jul 01, 2007 11:09 pm
door R4F6GTX Automaat
fout, plus hij is oranje, niet geel
Geplaatst: ma jul 02, 2007 8:08 am
door GijSsie
super 1
super 2
leuk project om van 2 4tjes 1 goede te maken?
Wie heeft er tijd, zin en geld over?

Geplaatst: ma jul 02, 2007 8:12 am
door GijSsie
renaultje6
Wie zei er nu laatst dat 6tjes weinig waard zijn?
Okej dit is een vraagprijs maar dan nog...
Geplaatst: ma jul 02, 2007 9:10 am
door R4F6GTX Automaat
Die Supers vind ik leuk.... dan kan ik ook gelijk zo'n achterklep gebruiken voor mijn pickup-project
Nee, niet aan denken; ik heb al auto's zat
die 12volts accu in die witte lijkt me niet origineel toch?
ps: (up) en in mijn tuin, op die foto, staat 5 R4tjes en een legertruck (3x Berline en 1x F4 en 1x F6, zoek maar)
Geplaatst: ma jul 02, 2007 10:17 am
door GijSsie
ik zie ze

1 oranje, 1 links van de oranje, 1 onder de camouflagekleed, voor de truck een f4 en rechts vanachter ene f6

Geplaatst: ma jul 02, 2007 10:59 am
door R4F6GTX Automaat
Heel goed!