g0lfOp 2003-08-21 00:04, schreef philip:
weer dat schijt da's toch niet normaal je tikt het niet maar het komt er gratis bij
kan daar niks aan gedaan worden?
R4 gespot
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Gisteren, hier in de straat, ineens een R4F6 in legerkleuren met een band op de motorkap en een schop aan de achterdeur vast. Heel bizar. Ik dacht eerst dat er calamiteiten waren ofzo, met die legerkleuren geraak je in verwarring, maar dat was niet zo. Die man belde zelfs bij me aan, en vroeg of ik misschien geen kapotte renault 4 had staan. Toeval of niet, ik had nog een F4-tje staan met een kapotte koppakking. Heeft hij spontaan heel die motor gemaakt. Zomaar ineens. 

-
-
-
tip om te vlakken "on-the-move": de kop aan de trekhaak binden en dan simpel een blokje om. Als je weer terug bent issie perfect gevlakt. (niet verder vertellen hoor)Op 2003-08-22 21:25, schreef Ron:
Sohee, zelfs vlakken doetie on-the-move.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: R4F6GTX Automaat op 2003-10-02 01:16 ]</font>
Vorig jaar op Texel geweest en daar stond een super mooie donkerblauwe GTL zonder sticker, omdat we ieder jaar gaan had ik dit jaar wat info bij over de club.
De auto stond er nog steeds
Ik bel aan en vraag of het 4 tje van betreffende persoon is. Ik wil hem de flyer overhandigen.
Oh zegt de man die club ken ik!
En gooit vervolgens de deur voor mijn neus dicht.......
Nou daar sta je dan hartikke enthousiast te wezen!
Stomme vent met zijn stomme 4tje!

Ik bel aan en vraag of het 4 tje van betreffende persoon is. Ik wil hem de flyer overhandigen.
-
Ben je nu boos als ik zeg dat ik Karel NIET wil hebben?Op 2003-08-26 09:13, schreef Diana:
Ik heb veel plezier met mijn vier
Zo'n mooie auto heb ik nog nooit gezien, van deze wil ik er wel tien!
Alle mensen kijken om als ik met Karel langs kom.
Deze auto gaat nooit meer weg, dus de mensen die hem willen hebben hebben pech!
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Ja hoe is het toch mogelijk dat ook nietleuke mensen R4 rijdenOp 2003-08-26 09:13, schreef Diana:
Vorig jaar op Texel geweest en daar stond een super mooie donkerblauwe GTL zonder sticker, omdat we ieder jaar gaan had ik dit jaar wat info bij over de club.

Wat kan zo'n reactie je dan toch tegenvallen hè...
Volgend jaar ga ik ook weer een lang weekend naar Texel: zal ik ook een flyer in zijn brievenbus deponeren?

Uhm...nee.....!?Op 2003-08-26 20:09, schreef R4F6GTX Automaat:Ben je nu boos als ik zeg dat ik Karel NIET wil hebben?Op 2003-08-26 09:13, schreef Diana:
Ik heb veel plezier met mijn vier
Zo'n mooie auto heb ik nog nooit gezien, van deze wil ik er wel tien!
Alle mensen kijken om als ik met Karel langs kom.
Deze auto gaat nooit meer weg, dus de mensen die hem willen hebben hebben pech!