R4 gespot
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Ik verhuis naar elders, en dat elders noemt zich Ulft.
Een iets minder charmant optrekje daar, maar zeker zo veel ruimte en een werkgever pal om de hoek. En ach, het viertje is in winterslaap, en komt waarschijnlijk tegen de lente en na een antiroestbehandeling weer de straat op.
De onderste vier zal je wel vaker gaan tegenkomen; staat sinds deze week in de buurt.
Een iets minder charmant optrekje daar, maar zeker zo veel ruimte en een werkgever pal om de hoek. En ach, het viertje is in winterslaap, en komt waarschijnlijk tegen de lente en na een antiroestbehandeling weer de straat op.
De onderste vier zal je wel vaker gaan tegenkomen; staat sinds deze week in de buurt.
-
Re: gespot
waar denk je dast je dit gepost hebt?Bauke Bos schreef:Vroeger had dit forum toch een afdeling "gespot"? Jammer dat dit weg is.
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
-
Meeste mensen willen niet dat de kentekens genoteerd worden, daarom zie je ook vaak foto's waar de kentekens weggevaagd zijn. Misschien om privacy redenen of om misbruik te voorkomen, wat de reden ook is. Er was wel ooit een soort database op de clubsite, als je die bedoelt maar de beheerder daarvan (Bas) heeft het te druk met normalere dingen dus dat is er niet meer.
-
Ja, mogelijk wel als het een beetje bijgehouden werd. Ik wissel nog al eens van auto's maar daar op die database bleven ze gewoon staan; dan leek het wel of ik er kweeniehoeveel ik er had terwijl er maar 2 stonden of zo...
Maar als je wilt weten hoeveel er nog zijn, ga maar tellen...
ik heb er nu 3½...
Maar als je wilt weten hoeveel er nog zijn, ga maar tellen...
ik heb er nu 3½...
Die witte staat naast de Atelierstraat (hebben wij 3 jaar gewoond) en we hebben `m laatst ook gespot met ons 4-tje (gingen weer eens kijken bij ons oude huis, het zou gesloopt gaan worden door de gemeente, maar stond/staat er nog). De blauwe staat normaal gesproken aan de Hengelosestraat te Enschede (alwaar ik geregeld langskom, ook in ons 4tje)Rik schreef:die bovenste reed ooit in amsterdam rond, de onderste is volgens mij de nieuwe 4 van berrie van mier, gelet op de straat waar hij staatRudolf2 schreef:Vandaag weer een tweetal TLletjes in Tilburg gevonden:
-witte TL in Wagenstraat-
-blauwe TL in Tilburg-