striping Savane

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Gebruikersavatar
lesmagnacs
Berichten: 304
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 10:14 am
Locatie: Lalinde Dordogne Frankrijk
Contacteer:

Bericht: # 90588Bericht lesmagnacs »

Hoi mensen, vandaag ben ik even naar Bergerac geweest (moest toch fusees bestellen en wat afdichtingsrubbers).
De striping van de Savane is nog leverbaar maar als ik jullie was zou ik maar gaan bieden op de advertentie op e-bay zoals in de reaktie hiervoor.
De set is bij Renault France alleen als complete set te bestellen (rodeo-6 schreef dit al). Het ergste van dit al........ 250 euro hors tax.
Er komt dus nog 19% bovenop en dan de verzendkosten van hier naar Nederland.
Er zouden er volgens het magazijn niet veel meer zijn en ze hebben het nu onder de categorie collectors items te koop.
Groeten,
Cees
-Trelleur-
Berichten: 852
Lid geworden op: di dec 16, 2003 2:00 am
Locatie: Enschede

Bericht: # 90595Bericht -Trelleur- »

OK, bedankt voor de info. Jammer dat ze er zoveel voor vragen.
Ik zal inderdaad bieden op die set van eBay. Mocht ik die kunnen kopen dan kunnen anderen hier natuurlijk meeprofiteren op de manier zoals Boerammetje schreef.
Renault Estafette 1000 Star ('70) | Renault Rodéo 6 1300 ('80) | Renault 4 TL Savane ('91) | Peugeot 605 SV 3.0 aut. ('94)
Gebruikersavatar
Boerammetje
Berichten: 1534
Lid geworden op: vr jan 25, 2002 2:00 am
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht: # 90596Bericht Boerammetje »

Gratis tip daarbij: als je die dingen echt wil hebben, bied dan om spijt te voorkomen in de laatste seconden een niet te krenterig bedrag, bijvoorbeeld hetgeen je kwijt zou zijn als je zo'n set bij Renault zou bestellen. Word je dan overboden kun je alsnog zo'n set halen, win je de veiling dan kun je een eventuele dure aanschaf altijd verantwoorden met het idee dat ze nog veel duurder waren als je ze bij Renault had moeten bestellen. Dus!

(Mail mij gerust voor verdere financiele inzichten en adviezen!)

Enneh, o ja: als iemand die set nou intikt: begin niet meteen te plakken, maar loop eerst ff een copyshop binnen. Kun je de originelen bewaren, en de afdrukken op je auto plakken...
-Trelleur-
Berichten: 852
Lid geworden op: di dec 16, 2003 2:00 am
Locatie: Enschede

Bericht: # 90601Bericht -Trelleur- »

Inderdaad, alleen kan ik waarschijnlijk het aflopen van de veiling niet live bijwonen dus moet ik al eerder iets intikken.

Overigens heb ik met de aanbieder gemaild, en hij kwam erachter dat de set niet meer compleet is. De delen die ik nodig heb zijn nog wel aanwezig.
Renault Estafette 1000 Star ('70) | Renault Rodéo 6 1300 ('80) | Renault 4 TL Savane ('91) | Peugeot 605 SV 3.0 aut. ('94)
Gebruikersavatar
Boerammetje
Berichten: 1534
Lid geworden op: vr jan 25, 2002 2:00 am
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht: # 90602Bericht Boerammetje »

Trek dat bod maar ff terug, dit is pure uitdagerij. Als je me laat weten wat erop gemept moet worden doe ik dat wel ff in de laatste seconden voor je...
Gebruikersavatar
lesmagnacs
Berichten: 304
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 10:14 am
Locatie: Lalinde Dordogne Frankrijk
Contacteer:

Bericht: # 90603Bericht lesmagnacs »

Jongens toch, doe niet zo moeilijk. Gewoon de aanbieder mailen en zeggen dat je bijvoorbeeld 75 euro biedt en absoluut niet meer. De set is niet compleet en reken maar dat je een dikke kans maakt dat je het hebt. Als je er nu al vanuit gaat dat je richting de prijs moet gaan bieden waar je een nieuwe set voor kan kopen ben je niet goed bezig. Kun je beter meteen nieuw kopen. Dat 'zogenaamde gratis financieel' advies dus even negeren lijkt me.
-Trelleur-
Berichten: 852
Lid geworden op: di dec 16, 2003 2:00 am
Locatie: Enschede

Bericht: # 90604Bericht -Trelleur- »

We zien het wel. Ik laat het gewoon even zo staan. De nieuwprijs voor een complete set is hij natuurlijk niet meer waard, maar dat weten we pas sinds een uur.
Renault Estafette 1000 Star ('70) | Renault Rodéo 6 1300 ('80) | Renault 4 TL Savane ('91) | Peugeot 605 SV 3.0 aut. ('94)
Gebruikersavatar
Boerammetje
Berichten: 1534
Lid geworden op: vr jan 25, 2002 2:00 am
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht: # 90776Bericht Boerammetje »

Ik zag dat het gelukt was, gefeliciteerd!
Gebruikersavatar
lesmagnacs
Berichten: 304
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 10:14 am
Locatie: Lalinde Dordogne Frankrijk
Contacteer:

Bericht: # 90782Bericht lesmagnacs »

En nu ben ik natuurlijk heel benieuwd wat je er voor gegeven hebt !!!! Ik hoop niet het bedrag dat geadviseerd werd te bieden.
Groeten, Cees Les Magnacs Dordogne
Gebruikersavatar
4TL
Berichten: 353
Lid geworden op: za mar 30, 2002 2:00 am
Locatie: Deventer
Contacteer:

Bericht: # 90789Bericht 4TL »

86 eurotjes excl. verzenden...


Laat je nu een paar setjes namaken???
Clio '98
Gebruikersavatar
lesmagnacs
Berichten: 304
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 10:14 am
Locatie: Lalinde Dordogne Frankrijk
Contacteer:

Bericht: # 90790Bericht lesmagnacs »

Zo zie je maar.... toch wel iets goekoper dan hier bij de Renault Dealer. Ik heb hier net een sloop savane opgehaald en zag nu pas het formaat van het logo. Moet toch na te maken zijn. Sukses !!!!
Groet,
Cees
Gebruikersavatar
Boerammetje
Berichten: 1534
Lid geworden op: vr jan 25, 2002 2:00 am
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht: # 90814Bericht Boerammetje »

Lesmagnacs is duidelijk onbekend met het ebay systeem, dat zelf het bod tot het strikt noodzakelijke reduceert. Met het adviesbedrag was er op dit - maar bij het tegen het eind van de veiling uitbrengen van het bod zoals ik aanbood te doen vermoedelijk een paar tientjes lager omdat medegeinteresseerden dan niet van de interesse op de hoogte waren gesteld - eindbedrag uitgekomen. Het bieden van 75 euro had echter niet geleid tot het bemachtigen van het object. Zo'n domme tip was het dus al met al niet.
Gebruikersavatar
lesmagnacs
Berichten: 304
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 10:14 am
Locatie: Lalinde Dordogne Frankrijk
Contacteer:

Bericht: # 90815Bericht lesmagnacs »

Nou boerammetje, het is nu voor 85 euro gekocht en niet voor bijna de nieuwprijs dus........ Ik zou zeggen ga lekker door met het flink overbieden van de vraagprijs en sukses ! Wat mij betreft topic gesloten. Ik heb hier navraag gedaan, en de savane eigenaar is waarschijnlijk gelukkig met de nieuwe striping.
Eergisteren een sloop savane opgehaald, straks nog een 4tje uit 78 uit Bergerac ophalen. 100 eurootjes, motortje loopt als een trein, alle deurtjes OK, alleen het chasis doorgeroest. Verder te gekke onderdelen. We hebben de ambulance al achter de bus hangen.
Binnenkort zal ik de site aanpassen, kan er meegekeken worden met de restauratie. (als jullie dat tenminste leuk vinden) Groeten aan iedereen , Cees
Laatst gewijzigd door lesmagnacs op di jul 10, 2007 10:52 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Boerammetje
Berichten: 1534
Lid geworden op: vr jan 25, 2002 2:00 am
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht: # 90816Bericht Boerammetje »

Deze "lekker puh" reactie geeft weinig aanleiding het systeem aan je uit te gaan leggen. Rotzooi lekker verder in je grote gelijk zou ik zeggen.
Gebruikersavatar
lesmagnacs
Berichten: 304
Lid geworden op: wo jun 06, 2007 10:14 am
Locatie: Lalinde Dordogne Frankrijk
Contacteer:

Bericht: # 90817Bericht lesmagnacs »

Ik ben niet begonnen met het schrijven dat iemand ergens geen verstand van heeft zou ik zo zeggen. Niets is kwaad bedoeld, we zijn allemaal gek op de R4 en laten we het zo houden. No hard feelings, iedereen sukses met de hobby !!! Ik ga er van uit dat iedereen met iedereen op dit forum het beste met elkaar voor heeft. Heb me overigens afgemeld voor het topic. De striping is besteld dus waarom verder gaan over dit onderwerp.
Plaats reactie