Verrassing

Leuke verhalen, spannende belevenissen en lekker kletsen over andere R4 zaken.
.....Oftewel de gezelligste rubriek van dit forum!

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Emmy

Bericht: # 85050Bericht Emmy »

R4F6GTX Automaat schreef:Ik was pas nog in de buurt maar kreeg je niet gevonden; ik wou je Viertje wel eens bekijken..
M'n viertje gaat fluitend door het leven, snort zoals ik nog nooit een 4tje heb horen snorren!
Naar Friesland heen en terug kan ik ruim doen op een volle tank, is me nog nooit gebeurd met vorige viertjes, moest ik altijd ergens tanken onderweg.
Moet nog eens een expert laten kijken naar de onderkant, balken enzo, maar ik heb goede hoop dat dat ook wel snor zit. En ach, mocht het autootje van onderen wat slechter zijn dan laat ik er met alle liefde ook wat dat betreft weer wat moois van maken. Gisteren ontdekte ik dat de voorlichten uitgaan als de lichten aanstaan en de sleutels uit het contact gehaald worden, de grootlicht indicator brand dan wel, als waarschuwing ofzo...
Kortom, het is een bijzondere auto, en dat is het!
Willem de Zwijger

Bericht: # 85062Bericht Willem de Zwijger »

Emmy schreef:Gisteren ontdekte ik dat de voorlichten uitgaan als de lichten aanstaan en de sleutels uit het contact gehaald worden....
Dat is een heel goed idee, nooit meer je accu leeg als je eens vergeetachtig was...
maarten k

Bericht: # 85063Bericht maarten k »

het is vervelend als je achterlicht dan wel blijft branden toch ? :lol: :lol:
Renault 4 1981
Plaats reactie