Je kan toch vragen of iemand daar een plaatje voor je in wil lassen?? zoveel werk is dat niet.... en is maar een klein plaatje dus veel geld ben je er niet aan kwijt in mijn ogen. Je kan natuurlijk ook zelf een goed lasapparaat huren bij de boels oid...s_k schreef:En liefst zet ik er géén plaatje in, tenzij dat nodig is (centjes centjes...)
AAARGH! Roest!
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Savane 1993 =D
Dit is een duidelijk antwoord.Hanz schreef:Laat ik eens een andere vraag stellen: in welke staat wil je dat je viertje over 3 jaar is? Als je zegt: dan heb ik allang een andere auto > doe niets aan antiroest. Als je dan nog steeds deze auto wilt hebben > behandel de roest volledigs_k schreef:Maar deze auto is me verdomde veel waard
En een terechte opmerking natuurlijk.
Enfin, laat ik het dan zo stellen:
Ik wil uiteindelijk wèl een plaatje erop zetten, maar ik moet eerst even een Volvo 144 verkopen, van de opbrengst daarvan kan ik de R4 een hele tijd onderhouden en elk geval het nú nodige werk doen.
Dus wat kan ik in de tussentijd doen om de roest even te stoppen, zodat ik niet tandenknarsend toe moet kijken hoe het steeds verder wegrot, zonder dat ik geld heb om er direct iets aan te doen?
huh wat?Mark4GTL schreef:en vergeet niet een foto te plaatsen, mail em anders naar mij, dan plaats ik em wel. mark.spoelstra@gmail.com
Verkeerde topic?
Welke foto hebben we 't over?
Ik denk dat het weg krijgen van die roest iets is dat je zelf ook wel kunt.ronny schreef:je kan natuurlijk ook, voor 2 tientjes bij een straalbedrijf alle roest wel laten blazen, en dan maakt het niet meer uit wat je er op smeert want dan hoeft het geen roest meer te stoppen, want die is weg
Plaatje lassen zal wel gewoon geld kosten.
Of is er hier ergens iemand in de buurt die 't (uiteraard wel tegen vergoeding) voor me kan doen?
Die gaten heb/had ik ook. Beide spijlen van de achterklep.Volgens mij komt het wel door regenwater dat blijft staan in het "kuiltje"rondom de spijl.
Ik heb het een week of 3 gelden gerepareerd. Eerst alle roest weggehaald, metaal met owatrol bestreken (ook in de spijl gegoten).
Het gat gedicht met glasvezel. Strak gemaakt met plamuur. Moet het nu nog verven. Overigens is dit geen dragend deel of zo, maar het oog wil ook wat.
ik heb trouwens owatrol gemorst op mijn spatbord, en toen niet weggehaald. Weet iemand hoe ik uitgeharde oewatrol van mijn lak krijg?
Ik heb het een week of 3 gelden gerepareerd. Eerst alle roest weggehaald, metaal met owatrol bestreken (ook in de spijl gegoten).
Het gat gedicht met glasvezel. Strak gemaakt met plamuur. Moet het nu nog verven. Overigens is dit geen dragend deel of zo, maar het oog wil ook wat.
ik heb trouwens owatrol gemorst op mijn spatbord, en toen niet weggehaald. Weet iemand hoe ik uitgeharde oewatrol van mijn lak krijg?
Laatst gewijzigd door marco op do aug 03, 2006 10:28 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
We snappen 't allemaal.
Maar of het nou zo kleinerend moet?
Maak je geen vrienden mee jôh...
Overigens is de duidelijkheid nu weer ver te zoeken
.
Er zijn duidelijk vele mogelijkheden.
Enfin, ik ga even een lijstje maken en dat even aan vaders voorleggen. Die heeft in z'n leven al meer dan 75 auto's gehad en daar waren zéker roestbakken bij, dus die mag uitendelijk dan bepalen.
Laat deze nevertheless nog maar even open, zal zeker nog wel vragen hebben.
Maar of het nou zo kleinerend moet?
Maak je geen vrienden mee jôh...
Overigens is de duidelijkheid nu weer ver te zoeken
Er zijn duidelijk vele mogelijkheden.
Enfin, ik ga even een lijstje maken en dat even aan vaders voorleggen. Die heeft in z'n leven al meer dan 75 auto's gehad en daar waren zéker roestbakken bij, dus die mag uitendelijk dan bepalen.
Laat deze nevertheless nog maar even open, zal zeker nog wel vragen hebben.
We all live in a white Renault 4 
-
R4F6GTX Automaat
- Berichten: 9001
- Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
- Locatie: Duckstad
-
-Trelleur-
- Berichten: 852
- Lid geworden op: di dec 16, 2003 2:00 am
- Locatie: Enschede