Je kan toch vragen of iemand daar een plaatje voor je in wil lassen?? zoveel werk is dat niet.... en is maar een klein plaatje dus veel geld ben je er niet aan kwijt in mijn ogen. Je kan natuurlijk ook zelf een goed lasapparaat huren bij de boels oid...
s_k schreef:Maar deze auto is me verdomde veel waard
Laat ik eens een andere vraag stellen: in welke staat wil je dat je viertje over 3 jaar is? Als je zegt: dan heb ik allang een andere auto > doe niets aan antiroest. Als je dan nog steeds deze auto wilt hebben > behandel de roest volledig
Dit is een duidelijk antwoord.
En een terechte opmerking natuurlijk.
Enfin, laat ik het dan zo stellen:
Ik wil uiteindelijk wèl een plaatje erop zetten, maar ik moet eerst even een Volvo 144 verkopen, van de opbrengst daarvan kan ik de R4 een hele tijd onderhouden en elk geval het nú nodige werk doen.
Dus wat kan ik in de tussentijd doen om de roest even te stoppen, zodat ik niet tandenknarsend toe moet kijken hoe het steeds verder wegrot, zonder dat ik geld heb om er direct iets aan te doen?
ronny schreef:je kan natuurlijk ook, voor 2 tientjes bij een straalbedrijf alle roest wel laten blazen, en dan maakt het niet meer uit wat je er op smeert want dan hoeft het geen roest meer te stoppen, want die is weg
Ik denk dat het weg krijgen van die roest iets is dat je zelf ook wel kunt.
Plaatje lassen zal wel gewoon geld kosten.
Of is er hier ergens iemand in de buurt die 't (uiteraard wel tegen vergoeding) voor me kan doen?
Paul misschien?! (of is omgeving Valkenswaard te ver!!!)
Moto Guzzi Cal.III, Renault Megane Scenic (TOTALL-LOSS), Renault Kangoo, R4 GTL 'Novier', R4F6 COMBI 'het project', en sinds het Reeuwijktreffen ook een Bezem.
Die gaten heb/had ik ook. Beide spijlen van de achterklep.Volgens mij komt het wel door regenwater dat blijft staan in het "kuiltje"rondom de spijl.
Ik heb het een week of 3 gelden gerepareerd. Eerst alle roest weggehaald, metaal met owatrol bestreken (ook in de spijl gegoten).
Het gat gedicht met glasvezel. Strak gemaakt met plamuur. Moet het nu nog verven. Overigens is dit geen dragend deel of zo, maar het oog wil ook wat.
ik heb trouwens owatrol gemorst op mijn spatbord, en toen niet weggehaald. Weet iemand hoe ik uitgeharde oewatrol van mijn lak krijg?
Laatst gewijzigd door marco op do aug 03, 2006 10:28 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
otogazzi schreef:Paul misschien?! (of is omgeving Valkenswaard te ver!!!)
Sorry, die tijd is voorbij; ik las niet meer aan R4tjes. Geen plek meer. Lasapparaat staat opgeslagen want buiten lassen gaat niet en nee, ik leen het niet uit.
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"