Geplaatst: di jan 10, 2006 7:19 pm
Volgens mij iets van 1 op 9 of zo. Minder is ook haalbaar.
We hebben het over de benzine, niet de olie.
We hebben het over de benzine, niet de olie.
Renault 4 Club Nederland forum
https://forum.r4club.nl/
Er was een Charade GTti, met 1000 cc turbo, en dat was een DRIEcilinder. Wel apart! maar Japans ..Bruutmans schreef: Wat je daar zegt gijssie over die dahatsjoe,daar ben ik zelf ook een tijdje over aan het nadenken geweest,als het goed is bestaat er een 1100cc turbo.
lancia delta integrale evoTrelleur schreef: De combinatie turbo en carburateur (zoals bij Renault) is trouwens veel zeldzamer dan met injectie.
Mijnes is best zuinig, en dat geeft een goed gevoel. Lijkt dan wel alsof hij een beetje goed afgesteld staat en zo. Het "naaimachinegevoel".Bruutmans schreef:Ja de olie dat zou mooi zijn hahaha.
Is nog royaal 1 op 9 en nog meer als je een 20kilo rechtervoet hebt