Pagina 3 van 3

Geplaatst: di jan 10, 2006 7:19 pm
door Ron
Volgens mij iets van 1 op 9 of zo. Minder is ook haalbaar.
We hebben het over de benzine, niet de olie.

Geplaatst: di jan 10, 2006 8:20 pm
door Bruutmans
Ja de olie dat zou mooi zijn hahaha.
Is nog royaal 1 op 9 en nog meer als je een 20kilo rechtervoet hebt :D

Geplaatst: di jan 10, 2006 10:06 pm
door -Trelleur-
Bruutmans schreef: Wat je daar zegt gijssie over die dahatsjoe,daar ben ik zelf ook een tijdje over aan het nadenken geweest,als het goed is bestaat er een 1100cc turbo.
Er was een Charade GTti, met 1000 cc turbo, en dat was een DRIEcilinder. Wel apart! maar Japans ..

De combinatie turbo en carburateur (zoals bij Renault) is trouwens veel zeldzamer dan met injectie.

Geplaatst: wo jan 11, 2006 12:33 am
door cees en jantine
Trelleur schreef: De combinatie turbo en carburateur (zoals bij Renault) is trouwens veel zeldzamer dan met injectie.
lancia delta integrale evo
maserati

bv

Geplaatst: wo jan 11, 2006 5:24 pm
door Ron
Bruutmans schreef:Ja de olie dat zou mooi zijn hahaha.
Is nog royaal 1 op 9 en nog meer als je een 20kilo rechtervoet hebt :D
Mijnes is best zuinig, en dat geeft een goed gevoel. Lijkt dan wel alsof hij een beetje goed afgesteld staat en zo. Het "naaimachinegevoel".

Geplaatst: za jan 14, 2006 9:43 pm
door GijSsie
Hallo,

Ik laat het verlopig maar bij de motor eruit halen en schoonmaken en opnieuw mooi zwart spuiten, elektronische ontsteking erin en dat soort dingen om een beter verbruik te krijgen. Ik ga hiermee proberen meer kennis op te doen en dan kan ik tegen dat ik 18 ben er nog altijd een 1400 cc motor in leggen als ik daar dan nog behoefte aan heb :wink:

Groeten,
Gijs

Geplaatst: zo jan 15, 2006 12:13 pm
door R4F6GTX Automaat
Wow! verstandige praat, en dat van zo'n menneke... :P

Geplaatst: zo jan 15, 2006 1:37 pm
door GijSsie
tja.... het verbaasde mij ook :roll: :lol: :D :P