Gezellig in clubverband

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
De spijker op zijn kop, er zat ooit een afdichtingsringetje onder de nozzle, maar dat is opgelost in de thinner toen ik de nozzle er een paar dagen in liet liggen...Neeelz schreef: Dat schuim in je spuit kan komen doordat je nozzle (spuitopening) niet strak (vast) genoeg op de spuit gedraaid zit. Er komt dan veel lucht in de luchtkap (onder druk dus) en een deel borrelt door schroefdraad van de niet strak aangedraaide nozzle en zorgt voor schuim in je verf.
Ja dat kan.Willem de Zwijger schreef:Neeelz schreef: (volgens de verkoper moest ik hiervan steeds wat bij de verf gieten naarmate ik verder van de nieuw gespoten plek afkwam):
Ha die zwijgende man.Willem de Zwijger schreef: En ik moet vaak stoppen om de compressor weer op druk te krijgen..
Dit is HEEEEEL fout.Willem de Zwijger schreef: Na 3/4 van de verf verspoten te hebben gooi ik er maar een slok verdunner bij om hopelijk de bovenlaag alsnog strak te trekken.