Pagina 3 van 5

Geplaatst: di dec 25, 2001 10:46 am
door Gast
ja t is op zich wel jammer dat het magazijn maar 1 keer in de 2 weken open is en dat het voor ons nogal ver weg is.....

Geplaatst: do dec 27, 2001 12:02 am
door Ron
Voor jou is het toch gewoon Afsluitdijk op en neer? Maarre... wat kosten die schermen bij het magazijn? Weet iemand dat uit zijn hoofd?

Geplaatst: do dec 27, 2001 12:18 am
door Gast
das waar , maar ff naar holtrop of iets dergelijks is sneller geregeld...

Geplaatst: do dec 27, 2001 9:00 pm
door Folkert
De buitenschermen kosten 60piek ps en overzetstukjes voor de binnenschermen voor kosten 35piek ps.

btw, ik wil serieus goed onderdeeltjes voor mijn viertje hebben en ik vraag me af of die bij hotze te vinden zijn (qua plaatwerk!).

Geplaatst: do dec 27, 2001 10:15 pm
door Gast
nee plaatwerk heeft ie bijna niet goed , stond vandaag wel een adv. op marktplaats , achterspatborden van een 4 200 piek!!! , ik heb nog een complete bodem liggen van een 4tje :smile:

Geplaatst: vr dec 28, 2001 12:15 am
door Folkert
zelfs bij de brezan zijn ze goedkoper!!!!

Geplaatst: vr dec 28, 2001 8:41 am
door Gast
die onderdelen zijn belachelijk duur joh , kijk maar eens op marktplaats bij renault onderdelen!!

Geplaatst: vr dec 28, 2001 8:52 pm
door Folkert
Maaruh... Om ff op het topic terug te komen: De carosserie van mn zwarte viertje heeft ook laten blijken dat dat verhaal van dat kit niet echt een probleem hoeft te zijn. Binnen vijf uur hebben Menno en ik de koets naast de auto geplaatst. Waarschijnlijk wegens de degelijke partij flexen dat de auto doet bij een beetje degelijk rijden, zat de kitlaag HELEMAAL niet vast. Na het verwijderen van de boutjes kon die er zo af getild worden.

Geplaatst: vr dec 28, 2001 9:33 pm
door Gast
he perfect ja dat zal wel door het torderen van de carosserie komen , of meneer renault heeft wat minder kit gebruikt , of misschien door t lassen wat verdunt geworden?? in ieder geval mooi dat het zo makkelijk gelukt is. suc6 verder!!

Geplaatst: za dec 29, 2001 1:15 am
door Ron
Ergo, bij het monteren hoef je dus ook geen kit te gebruiken. Is gemakkelijker bij een volgende rol. Trouwens: je zwaartepunt lag nog te hoog. Ga je doen? Wagen lager, banden breder, torsie dikker..... ga je iets aanpassen of mag Mr. Rollover gewoon niet meer achter het stuur?

Geplaatst: za dec 29, 2001 3:31 pm
door Folkert
Dat het zwaartepunt erg hoog ligt was toch niet de hoofdreden voor de koprol. Dat was duidelijk de overmatig slappe vering. De wagen helde in eerste instantie helemaal naar rechts over, maar na genoeg draaien om de hoogteas sloeg het gewicht over naar de andere kant en daartegen waren de slappe veren niet opgewassen en ging hij op twee wieltjes staan. Net ff te ver, overigens...

Geplaatst: za dec 29, 2001 7:52 pm
door Gast
t is wel jammer....

Geplaatst: za dec 29, 2001 11:11 pm
door Ron
Slappe veren? Jep toch gele stafies dronder?
Is dat slap? Ik ken de konicodes niet.
Ja, zijn dempers, weet ik, maar straffe brekers kunnen zo'n capriool toch wel opvangen....

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ron op 2001-12-29 22:13 ]</font>

Geplaatst: za dec 29, 2001 11:50 pm
door Gast
maar er is een maximum!!! :smile:

Geplaatst: zo dec 30, 2001 11:43 am
door Folkert
Nope... De dempers dempen alleen maar (bovendien zijn het gasmatics van Monroe)...

doch:
http://httpd.chello.nl/~f.sikkema1/r4at ... opage.html
voor de ontwikkelingen op restauratie-gebied.