Anti Diefstal Maatregelen

Al het overige, zoals accessoires (trekhaak, radio, airco enz.), apk, auto invoeren en nog veel meer.

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Sir, Ravel

Bericht: # 48527Bericht Sir, Ravel »

en een gsm inbouwen in je 4tje, i mean, je steekt een oude gsm met een oude (bijna lege) kaart in je 4tje je zet het geluid ervan af. wanneer je hem dan gestolen bent dan kan je via de flikken mssh een gsm-mast-check doen, dan weet je waar ie is :D . je kunt dan nog iets maken dat wanneer je 4 start zonder iet uit te zetten (goed verstopt) (bv op een klein knopje ingebouwd op je radio) dat die gsm dan de jouwe opbelt zodat je weet dat hij geschoept is

of mssh gaat dit makkelijker als je zelf iets bouwt dat een signaal uitzend op de AM bv. en wanneer je het niet uitzet wanneer je start (dus je moet het weten) dan kan je hem opsporen met een handige all-bands-reciever (ken iemand die dat heeft, en je kunt zeer simpel de richting ontdekken waar de zender is.

just brainstorming
:wink:

Greetz
Rodeo-6
Contacteer:

Bericht: # 48533Bericht Rodeo-6 »

Je kan natuurlijk ook het rotertje uit je stroomverdeler halen :roll:

Laat ze hem dan maar aanduwen :lol:
>> Doe mij maar een DAF <<
R4F6GTX Automaat

Bericht: # 48539Bericht R4F6GTX Automaat »

Nou, als ze echt zo'n autootje mee willen nemen hebben ze wel een rotortje bij. Da's een ouwe truuk. Had ik ook ooit met een legerjeep. Rotor eruit maar toch Jeep weg. Wel weer teruggevonden omdat ie de tank kapot gereden had...
-Sniper-
Contacteer:

Bericht: # 48542Bericht -Sniper- »

gewiin politie op de zijkant spuiten en niemand wil hem meer :evil:
Bier zonder alcohol is als een beha aan een waslijn: het beste is eruit.

Greetzzzzzzzzzz -Sniper-
Bruutmans
Contacteer:

Bericht: # 48543Bericht Bruutmans »

Ja tuurlijk,iedere autodief heeft een rotortje bij,Yeah right!!!
Of ga je dan net zo lang door tot ie misschien een of ander onderdeeltje toevallig niet bij heeft?? Dan komt ie onderhand al met een service wagen aangereden om een autootje te jatten.

Wat ben je een zielig stelertje als je voor zo`n autootje gaat zeg??!!

Gewoonweg de eerste de beste stevige wagen jatten en een ramkraak zetten bij een dealer,met 5 man naar binnen rennen en er meteen de 5 beste mee nemen,hebben allemaal net genoeg benzine om ze ergens op een vr8wagen te rijden en klaar ben je.
Rodeo-6
Contacteer:

Bericht: # 48546Bericht Rodeo-6 »

Bruutmans schreef:Ja tuurlijk,iedere autodief heeft een rotortje bij,Yeah right!!!
Of ga je dan net zo lang door tot ie misschien een of ander onderdeeltje toevallig niet bij heeft?? Dan komt ie onderhand al met een service wagen aangereden om een autootje te jatten.

Wat ben je een zielig stelertje als je voor zo`n autootje gaat zeg??!!

Gewoonweg de eerste de beste stevige wagen jatten en een ramkraak zetten bij een dealer,met 5 man naar binnen rennen en er meteen de 5 beste mee nemen,hebben allemaal net genoeg benzine om ze ergens op een vr8wagen te rijden en klaar ben je.

Dus als ik m'n sleutels "kwijt" ben ik je bellen ????
Afbeelding
>> Doe mij maar een DAF <<
Alpine-Ad

Bericht: # 48554Bericht Alpine-Ad »

heel snel te maken:
verborgen, maar zonder ver te hoeven reiken bereikbaar schakelaartje, waarmee je het kabeltje naar de startsolenoide onderbreekt
zoals bram al zegt; als je wilt kom je er altijd mee weg, tenzij je een professionele startonderbeker in laat zetten, maar die dingen zijn zo vervelend storingsgevoelig dat ik daar niet aan wil denken
ik heb gewoon bij de goede elektronikazaak een schakelaartje gekocht (zwart) dat vrijwel onzichtbaar, maar heel goed voelbaar is weg te werken
er zitten genoeg gaten in het schutbord om het benodigde kabeltje naar binnen en weer naar buiten te leiden
en je moet erg goed op de hoogte zijn van de kabelloop in een 4 om de onderbeking onder de motorkap te herstellen
R4F6GTX Automaat

Bericht: # 48556Bericht R4F6GTX Automaat »

Bruutmans schreef:Ja tuurlijk,iedere autodief heeft een rotortje bij,Yeah right!!!
Ik wil alleen maar zeggen als een dief een bepaalde auto zoekt, in mijn geval een Jeep, dan heeft ie een rotortje bij want iedereen doet het op deze manier. Kijk maar bij die legershows, altijd gaat de klep even open om het rotortje te verwijderen. Of daar kom je nooit...
Bij een R4 heb je er verschillende mogelijkheden, dan misschien niet, jij je zin.
Bruutmans
Contacteer:

Bericht: # 48558Bericht Bruutmans »

Ja dus dan moet ie al een aantal verschillende op zak hebben of precies weten welke verdeler je erin hebt zitten?!

Het zal best kunne hoor dat bestrijd ik ook niet,maar wat een gedoe zeg een rotorjte of 3 meenemen en maa rhopen dat het de goede is als je een wagen gaat pikken waar je niet eens van weet of de rotor er wel uit is.
Giswerk dus of iemand bekend of eentje die zijn huiswerk erg goed gedaan heeft en heeft zitten posten dus!!

M.a.w wat een gedoe zeg.
Plaats reactie