Pagina 3 van 3
Geplaatst: di apr 09, 2002 9:01 am
door Goof
was ik ook wel van plan, maar eerst de wagen af en dat dit soort geintjes. maar lijkt me wel leerzaam
Geplaatst: wo apr 10, 2002 9:31 am
door Menno
Op 2002-04-09 00:15, schreef Folkert:
3.25A klinkt dan weer niet echt veel. 12Volt maal 3.25Ampere = 39Watt, wat dan 39W/25kW*100% = 0.156% van het maximaal door de krukas afgegeven vermogen is...
Ik zou het expiriment doorzetten!
even ter vergelijk: de zeer effeciente centrifugaal compressor van een turbo staat bij een gemiddelde motor zomaar 20kW te verstoken.
Had ik al mijn mening gegeven over de haalbaarheid van 't electro idee?

Geplaatst: wo apr 10, 2002 11:49 am
door Goof
nee, maar ik neem aan dat dat een ja is, of niet?
Geplaatst: wo apr 24, 2002 10:12 pm
door Folkert
Iemand heeft hier ooit eens iets vermeld over "begrijpend lezen"....
Geplaatst: vr apr 26, 2002 4:51 pm
door koningozzo
Haha. Grapjas ben jij Folkert. Allemaal mooie verhaaltjes over vermogen en dergelijke onder een topic met het onderwerp luchtfilters. Maar twee maanden geleden zattie toch wel helemaal dicht. Hebbie zo het motortje laten stikken!!!!
Maar nu rijdt ie perfect hoor, geen klachten

Geplaatst: vr apr 26, 2002 10:15 pm
door Folkert
Heeee! Kijk, daar istie! Blij dat te horen. Ik weet ook wel dat vieze luchtfilters vervangen moeten worden, maar ja... dat wil er ook wel eens bij in schieten en dan is het snel van: ach laat maar zitten...
Geplaatst: vr mei 03, 2002 4:36 am
door koningozzo
Hey, dat klopt, kort berichtend vanuit Duitsland. Ik ben een weekje thuis geweest. Heb in die week minstens 800 kilometer gereden. En buiten een probleempje met het knipperlicht zonder problemen. De roestplekjes zijn ondertussen ook weggewerkt!! Nu staat ie fijn in de garage te wachten totdat ik weer terugkom over twee maandjes....

Geplaatst: vr mei 03, 2002 10:57 pm
door Folkert
Fantastisch. Ik zal Ester berichten dattie een goede eigenaar gevonden heeft...