driehoekjes lassen
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
- Berichten: 2765
- Lid geworden op: ma okt 21, 2002 2:00 am
- Locatie: Diemen
-
- Berichten: 2765
- Lid geworden op: ma okt 21, 2002 2:00 am
- Locatie: Diemen
-
- Berichten: 2765
- Lid geworden op: ma okt 21, 2002 2:00 am
- Locatie: Diemen
Die corrosie tussen rubber en leiding deed zich ook voor op de vulleiding van de benzinetank, een giga ring van roest. Na wegslijpen bleek er al een gaatje in het staal te zitten. Ik ga de slang iets lager monteren dan zit ik weer op goed vlees. En een beetje bitumen op de kopse rand van het rubber zodat er noooit vocht meer tussen kan. Intussen is de leiding gearriveerd, dus vanaf nu gaan we weer bergop.
-
- Berichten: 2765
- Lid geworden op: ma okt 21, 2002 2:00 am
- Locatie: Diemen
-
- Berichten: 2765
- Lid geworden op: ma okt 21, 2002 2:00 am
- Locatie: Diemen
Kijk maar eens op mijn site bij alpine turbo project. Achteraan bij de foto's kun je ongeveer zien hoe het moet.
Bovenaan, bij de a-stijl afwerken met kneedbaar staal en dan mooi bijwerken en spuiten maar. Het is een beetje een rotwerkje, want je deur zal er ook uit moeten, maar het resultaat mag er naderhand wel zijn.
Bovenaan, bij de a-stijl afwerken met kneedbaar staal en dan mooi bijwerken en spuiten maar. Het is een beetje een rotwerkje, want je deur zal er ook uit moeten, maar het resultaat mag er naderhand wel zijn.
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
R4: last but not leased
-------
-
- Berichten: 2765
- Lid geworden op: ma okt 21, 2002 2:00 am
- Locatie: Diemen
ik heb nu trouwens hetzelfde probleem, dus ik bestudeer al jullie meningen om zodoende bij mij hetzelfde te kunnen doen. Ik heb gelukkig wel een GTL en dus mooie afdekplaten. Als ik het goed begrijp met dat buigverhaal: aan de spatbordkant de onderste puntlas uitboren en bij de tweede puntlas even het 'omgevouwen' randje inknippen, vervolgens vouwen op dat punt. Klopt dat? en hoe gaat dat dan aan de deurkant? Waar eindigt de vouwlijn?
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
Nulla tenaci invia est via!
Het probleem is dat de originele driehoek helemaal de bocht om loopt, en de deuren hier ook aan hangen. Een vervangingsdriehoek loopt maar een stukje de hoek om. Je zult hem dus in moeten slijpen en achteraf weer aan elkaar lassen. Als je zover bent, kan ik je wel vertellen dat de driehoek geheel vervangen niet zoveel meer werk is, buiten het spuiten dan.
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
R4: last but not leased
-------
-
- Berichten: 2765
- Lid geworden op: ma okt 21, 2002 2:00 am
- Locatie: Diemen
Ja dat buigen lijkt me ook nogal wat, hoe je dat weer strak moet krijgen lijkt me lichte crime. Ik heb de boel weer superstrak na plamuren schuren plamuren schuren plamuren primer, plamuren, primer toplaag. De toplaag is mooi, al wordt ie wel wat sinasappelig naar boven toe, ik heb het schermpje tot aan de vouw bovenaan gespoten. Iemand ervarig met hoe je een spuitplek aan de randen mooi samen laat 'smelten' met bestaande lak ? Ik zit te denken om het met eindeloos fijn schuurpapier te proberen (1500 of 2000)om te zien of je sinasappelhuid naar fabrieksstrak mooi kan laten overgaan.