je moet er ook een soort van anti-vries in doen....
onze R4 heeft de accu kapot door de kou en een band plat dus ik kan ook niet rijden; de Oldsmobile gaat niet graag door de sneeuw; die glijdt van de ene kant van de weg naar de andere met die automaat-en achteraandrijving. die laat ik dan ook lekker binnen staan. Nu eerst een accu scoren, ander wiel ligt er al op.
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
ik zeg ook niet dat ik daar last van heb... Bertha start en loopt nog steeds als een tierelier, in tgenstelling tot de moderne auto's van de buren. En daar heb ik stilletjes wel plezier van.
Viertje staat lekker droog en pekelvrij in de garage
Vandaag nog effe tijd gemaakt om aan mijn R4 te freubelen, maar deze stond gezien de drukte
van al de schade vanaf het weekend buiten , winter, dus nog onder de sneeuw met daarnaast .......
chauffeur oke, lijkt alleen wat cabine schade, maar motor en chassis ook ontzet.
Maar dankzij Rudolf rijdt mijn R4tje nu ook weer; accu was overleden en nog wat probleempjes die ik eerder al opgelost had. Het volgende probleem is dat de R4 nu enkele straten verder in de sneeuw vast zit, dus kan ik nóg niet rijden...
geen foto van, ga ik dalijk misschien nog wel effe maken, weet nog niet of ik nog zin heb om naar buiten te gaan....
De muts hep net afgezegd om de kerstdagen te komen dus ik zit midden in een druk dorp heel alleen ingesneeuwd... dat wordt dus lekker lang uitslapen en ijs vreten
reed mijn Jeep maar.....
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"