R4 gespot

Leuke verhalen, spannende belevenissen en lekker kletsen over andere R4 zaken.
.....Oftewel de gezelligste rubriek van dit forum!

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Neeelz

Bericht: # 84930Bericht Neeelz »

Vanochtend draaide ik bij Leidschendam de A4 op richting Leiden, komt me daar terwijl ik rustig aan invoeg (de motor was nog niet op temperatuur, dus alles ging met beleid) toch ineens een beige GTL voorbij met kenteken NF-17-PV (met clubsticker). Of er gezwaaid werd kon ik in eerste instantie niet zien, dus besloten dat de motor wel genoeg was opgewarmd en er dus even de sokken ingezet. Na wat erachter hangen ingehaald, breeduit lachend gezwaaid. Man, ik zag gewoon een viertje terwijl ik zelf ook in mijn karretje reed, echt leuk!
Het was trouwens al de tweede mij onbekende vier binnen 13 uur: gisteravond rond 20.00 uur reed bij Leidschenveen (officieel den haag) een beige tl (?) met gele koplampen vanuit de middenweg de kostverlorenweg op, richting wilsveen/zoetermeer.
En volgende week ga ik ook nog mijn viertje een beurtje geven. Tis een mooie tijd!
Een quatrelle is het wel!
Paulez

Bericht: # 84969Bericht Paulez »

Hee wat grappig, die beige dat was ik!
Ben (nog) geen clublid maar neus steeds vaker op deze site. Mijn auto komt trouens van Yellowsub Bart vandaan.. "Joyce" heete ze toen.. Na 10.000 probleemloze kilometers dit jaar, vaak naar zoute zanderige plaatsen, moet er binnenkort wat gelast worden en wat gewrichtjes vervangen. Maak dan wel even een topic aan waarin ik mn 4 en mezelf voorstel :wink:

Paul
Paulez

Bericht: # 84970Bericht Paulez »

Eneh ik heb het dan over die eerste beige GTL op de A4
RenateR6

Bericht: # 85029Bericht RenateR6 »

vanmiddag Zoetermeer stadshart een witte R4 met een flinke aanhanger reed net weg bij de benzinepomp onder de parkeergarage rond één uur.
Was te ver weg om te zien welk model of nummerplaat het was.

Greetzz Renate
Een R6 is geen anderhalve R4
Michelke

Bericht: # 85051Bericht Michelke »

Geplaatst: Di Dec 12, 2006 5:44 pm Onderwerp: Rode R4 gespot op de A2 ter hoogte van Weert

--------------------------------------------------------------------------------

Op de A2, ter hoogte van Weert richting 't Zuiden.
Kijkt u eens . En mooi dat hij is!
Is hij van iemand van ons? Ik reed zelf helaas in de Micra... Nouja, mijn vriendin reed. Haar eerste ritje, mevrouw heeft haar rijbewijs .

Hey S_K (Stijn dus he....)

Yep in die rode f4 was ik! Ik had je niet gezien of herkend....jij mij ook niet dus!

Grtz
Rik H.

Bericht: # 85112Bericht Rik H. »

Net bij De Bilt een beige (of een lang niet gewassen witte) 4 op de A28 richting Amersfoort. Reed om 14.53 onder de overkapping. Ik reed in mijn nieuwe oude gele gtl 8) . Getoeterd en geknipperd maar geen wederspot volgens mij.

Rik
IgoR4
Contacteer:

Bericht: # 85194Bericht IgoR4 »

Yep!

Gisteravond omstreeks 17.45 uur én vanochtend rond een uur of 8: een rode F6 bestel met imperiaal op dak en het reservewiel achterop.

Hij stond onderaan de afrit Boxmeer aan de A73 Nijmegen-Venlo.
4 + 5 = (mal)
s_k

Bericht: # 85237Bericht s_k »

Michelke schreef:Geplaatst: Di Dec 12, 2006 5:44 pm Onderwerp: Rode R4 gespot op de A2 ter hoogte van Weert

--------------------------------------------------------------------------------

Op de A2, ter hoogte van Weert richting 't Zuiden.
Kijkt u eens . En mooi dat hij is!
Is hij van iemand van ons? Ik reed zelf helaas in de Micra... Nouja, mijn vriendin reed. Haar eerste ritje, mevrouw heeft haar rijbewijs .

Hey S_K (Stijn dus he....)

Yep in die rode f4 was ik! Ik had je niet gezien of herkend....jij mij ook niet dus!

Grtz
Mooi man :D. Ik had je niet verwacht in een rode, eerder in 'n groene.
Heb je een andere?
Heb nog twee renaultjes gespot!
Afbeelding
Onderweg naar 't noorden. Weet niet meer waar :). Het was op de A2 ri. amsterdam en op het bord staat volgens mij al géén eindhoven meer. Dus ergens tussen Eindhoven en Amsterdam.
Ik reed in een zilvergrijze Citroën GSA:
Afbeelding
Die op diezelfde tocht ter hoogte van Krommenie niet meer stationair wilde lopen. Reden: Los draadje bij de carburateur. Oplossing: Choken binnen de bebouwde kom en thuis verder oplossen ;-). Helemaal niet erg dus. Zou het ook raar vinden als die auto problemen gaf. Zeer betrouwbaar, so far!
Enfin, er werd gezwaaid en weder-gezwaaid. Clubleden?
Opvallend: Ik werd ingehaald door de Renault ;D

In krommenie zelf zag ik deze schoonheid:
Afbeelding
Helaas stilstaand, maar daarom niet minder mooi. Van wie dan? :D
We all live in a white Renault 4 :)
R4F6GTX Automaat

Bericht: # 85239Bericht R4F6GTX Automaat »

Hè toch, rijden wij in enkele dagen meer dan 700 km door NL en Bels in een mooie donkerrode Savane, ziet niemand ons... :-?

Wel 4 R4's bij elkaar gezien op een pleintje in Haarlem :P 1 van mij, 3 van Suus en om de hoek nog een donkerblauwe GTL. Dus daarboven in het noorden rijden er toch nog wel...
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Mummelvrouw

Bericht: # 85251Bericht Mummelvrouw »

ik wordt ook nooit gespot... :( , tís dan wel een 5, maar het hart klopt 4....
en als ik enthousiast naar een 4tje zwaai in mijn Bertha, krijg ik meestal verbaasde blikkenv :cry:
Contacteer:

Bericht: # 85259Bericht brecht »

Ik rijd er helaas ook niet zo vaak.Maar toen ik laatst over de 28 karde serieus opgelet! Maar tevergeefs... :)

Wel weer een lichtblauwe gtl zien staaan in Woerden. nieuwe 4-rijder?
s_k

Bericht: # 85298Bericht s_k »

Ik zal zeker naar een R5 zwaaien ;-)
brecht
Contacteer:

Bericht: # 85378Bericht brecht »

bijna vergeten.

gisteravond kwam ik langs "het schaap met de 5 poten" nu zal ik wel van de verkeerde generatie zijn om die humor te snappen ("toen was geluk..." heb ik ook al snel opgegeven) maar er kwam in die 5 minuten dat ik keek wel een glimp van een quatrelle voorbij!
jbeekmann

Bericht: # 85380Bericht jbeekmann »

Op de A1 van 't weekend een witte R4 met gele motorkap.
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
s_k

Bericht: # 85606Bericht s_k »

Op de weg van Helmond ri. Weert, net uit Helmond: Lichtbruine R4 met '42' op de zijkant :D. Hij was leuk!
Plaats reactie