R4 gespot
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Dat doe ik ook in Amsterdam, maar om verder dan de 10 km. te komen en op de koop toe nog wat spulletjes mee te kunnen nemen gebruik ik dus een auto. Aangezien ik die niet voor de deur kan parkeren (3,40 per uur en parkeervergunningwachtlijst van min. 5 jaar) staat deze op het dichtsbijzijnde gratis-parkeren-plekje, voor de deur van mijn oude werkadres.Neeelz schreef:Fietsen?
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
Nulla tenaci invia est via!
Rode R4 gespot op de A2 ter hoogte van Weert

Op de A2, ter hoogte van Weert richting 't Zuiden.
Kijkt u eens
Is hij van iemand van ons? Ik reed zelf helaas in de Micra... Nouja, mijn vriendin reed. Haar eerste ritje, mevrouw heeft haar rijbewijs
Laatst gewijzigd door s_k op vr dec 15, 2006 2:32 am, 2 keer totaal gewijzigd.
We all live in a white Renault 4 
• maandag rond 16.15 uur op het Minervum te Breda, je reed me tegemoet thv Abott in een witte GTL.
• dinsdag ø 09.00 uur, ik kwam van Roosendaal af en thv Etten-Leur Vosdonk zag ik een blauwe GTL, ik zat links te plakken en had een collega 4-rijder niet zo snel in de gaten.
• woensdag: nnb
• dinsdag ø 09.00 uur, ik kwam van Roosendaal af en thv Etten-Leur Vosdonk zag ik een blauwe GTL, ik zat links te plakken en had een collega 4-rijder niet zo snel in de gaten.
• woensdag: nnb
Renault 4F4 combi 1988 pompiers (niet origineel)
Renault Estafette Alouette 1973 pompiers, origineel "tres bon etat''
Renault Kangoo Family 2016
Fiat Panda
Tandemasser gevuld met een heteluchtballon
Renault Estafette Alouette 1973 pompiers, origineel "tres bon etat''
Renault Kangoo Family 2016
Fiat Panda
Tandemasser gevuld met een heteluchtballon
Ik rijd in een appelgroene GTL. Maar kan wel gratis voor de deur parkeren omdat ik net aan de overkant van het IJ woon. In de Danzigerbocht parkeer ik weleens als ik gratis wil parkeren als ik van mijn werk kom en bij mijn meissie langs ga. Volgend jaar dus blijkbaar ook niet meer....Had ik je post helemaal over het hoofd gezien zeg!
Jaja... dat is mijn Luc! Helaas is het vanaf volgend jaar betaald parkeren daar! Oeioeioei! Wat nu?
Waar rij jij dan in? Kom je daar vaker?
Mijn eerste auto: Renault 4 GTL, 1984
Daarna: Renault 4 L uit 1990
Nu: Renault 4 F4 uit 1974
Daarna: Renault 4 L uit 1990
Nu: Renault 4 F4 uit 1974
-
-Trelleur-
brecht schreef:Vlak bij mijn werk een hele nette R15, op het kerkplein in Woerden (nog nooit gezien!) een R20.
goed bezig daar in Woerden.Gisteren op de A28 een rode GTL met gele lampen, NH-82-DJ.
En vanochtend een CX 2500 diesel uit 1980, 92-SF-DJ.
Renault Estafette 1000 Star ('70) | Renault Rodéo 6 1300 ('80) | Renault 4 TL Savane ('91) | Peugeot 605 SV 3.0 aut. ('94)