Dat doe ik ook in Amsterdam, maar om verder dan de 10 km. te komen en op de koop toe nog wat spulletjes mee te kunnen nemen gebruik ik dus een auto. Aangezien ik die niet voor de deur kan parkeren (3,40 per uur en parkeervergunningwachtlijst van min. 5 jaar) staat deze op het dichtsbijzijnde gratis-parkeren-plekje, voor de deur van mijn oude werkadres.
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
Op de A2, ter hoogte van Weert richting 't Zuiden.
Kijkt u eens . En mooi dat hij is!
Is hij van iemand van ons? Ik reed zelf helaas in de Micra... Nouja, mijn vriendin reed. Haar eerste ritje, mevrouw heeft haar rijbewijs .
Laatst gewijzigd door s_k op vr dec 15, 2006 2:32 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Neeelz schreef:Als ik niet beter zou weten, zou ik zeggen dat die f6 van otogazzi is. nummerbord klopt alleen niet, voor de rest ziet hij er volgens mij best ok uit.
.
Neelzz toch het is een F4 hoorz... michien istie van michieltje?
• maandag rond 16.15 uur op het Minervum te Breda, je reed me tegemoet thv Abott in een witte GTL.
• dinsdag ø 09.00 uur, ik kwam van Roosendaal af en thv Etten-Leur Vosdonk zag ik een blauwe GTL, ik zat links te plakken en had een collega 4-rijder niet zo snel in de gaten.
Gisteren op de A1 vanuit A'dam een donkerblauwe/zwarte (gerold) met witte vlakken op de motorkap, voorruit-zonnescherm en volgens mij 5th Avenue velgen.
Ter hoogte van wat was het ookalweer Michiel? Nam hij nou de afslag naar A27?
Had ik je post helemaal over het hoofd gezien zeg!
Jaja... dat is mijn Luc! Helaas is het vanaf volgend jaar betaald parkeren daar! Oeioeioei! Wat nu?
Waar rij jij dan in? Kom je daar vaker?
Ik rijd in een appelgroene GTL. Maar kan wel gratis voor de deur parkeren omdat ik net aan de overkant van het IJ woon. In de Danzigerbocht parkeer ik weleens als ik gratis wil parkeren als ik van mijn werk kom en bij mijn meissie langs ga. Volgend jaar dus blijkbaar ook niet meer....
Mijn eerste auto: Renault 4 GTL, 1984
Daarna: Renault 4 L uit 1990
Nu: Renault 4 F4 uit 1974
Vanochtend bij knooppunt Valburg en daarna nog een tijdje op de A15 richting Oosterhout een rood Lletje met chromen bumpers, wit dak en zo'n lelijke clubsticker op de grille. Bestuurder zwaaide vrolijk terug hoewel ik incognito in een Corsa zat.
4 safari schreef:
GL-95-PK
Zwarte (herspoten) Renault 4 GTL met wit, naar voren toe verlengd dak op zondag 17 december omsteeks 12 uur in Deurne bij Antwerpen met studententype aan het stuur! Leuk wagentje