frank schreef:volgens mij Nando afgelopen zaterdag zien rijden in zijn witte f4 in venray, ik claxoneerde wel maar viel waarschijnlijk niet op in mijn saabje
kan wel kloppen ja.. ben er toen wel geweest.
En hoewel mijn broertje sinds kort ook in een Saab rijdt vallen deze mij nog niet zo op.
Ik zal de volgende keer beter opletten!
Vrijdagmiddag rond een uur of half twee op de parkeerplaats bij het station in Beesd een erg mooie rooie R4 GTL gespot (kenteken beginnend met PZ, geloof ik). De dames bij de auto zwaaiden uitbundig, altijd bijzonder leuk zulke ontmoetingen.
En vanmiddag vanuit mijn zojuist verschafte R5 LeCar, op de A12 bij Bodegraven (richting Utrecht), een prachtige zilvergrijze R30 met vers Nederlands kenteken. Duimen de lucht in, van beide zijden!
IgoR4 schreef:En vanmiddag vanuit mijn zojuist verschafte R5 LeCar, op de A12 bij Bodegraven (richting Utrecht), een prachtige zilvergrijze R30 met vers Nederlands kenteken. Duimen de lucht in, van beide zijden!
frank schreef:volgens mij Nando afgelopen zaterdag zien rijden in zijn witte f4 in venray, ik claxoneerde wel maar viel waarschijnlijk niet op in mijn saabje
kan wel kloppen ja.. ben er toen wel geweest.
En hoewel mijn broertje sinds kort ook in een Saab rijdt vallen deze mij nog niet zo op.
Ik zal de volgende keer beter opletten!
gisteravond gespot en gespot... een witte vier op de snelweg bij amsterdam zuidoost. was druk bezig met de goede kant op te rijden dat ik bijna niet gezien had dat ik ook werd gezien
Thijsio schreef:Hallo JBeekman,
Staat jouw blauwe R16 toevallig weleens in de Danzigerbocht bij het gratis risico parkeren gebied?
Dan heb ik hem daar weleens zien staan. Mooie wagen!
Had ik je post helemaal over het hoofd gezien zeg!
Jaja... dat is mijn Luc! Helaas is het vanaf volgend jaar betaald parkeren daar! Oeioeioei! Wat nu?
Waar rij jij dan in? Kom je daar vaker?
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!