R4 gespot
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
- service-après-vente
Vorige week zondag in Baarle-Nassau een mooie F6 (groen ),
En de mooie overgespoten r4 Jogging op de Bredaseweg in Tilburg.
En de mooie overgespoten r4 Jogging op de Bredaseweg in Tilburg.
# Renault 4F4 (1987) Service wagen # Renault4 Rodeo # Estafette 1000 (1978) Camper # Estafette 800 (1973) bestel # 5 GT Turbo Phase I (1986) #
Te koop : Renault Fuego 1.4 TL ( 1982 ) #
Te koop : Renault Fuego 1.4 TL ( 1982 ) #
- Bruutmans
- Contacteer:
Rond de klok van 1 op de ring van eindhoven een oranje,met 1 heer en 2 dames erin,heb nog een duimpje uit het raam gehouden.(--87-FY)
ik ben voor haar gevallen midden op straat
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
R4 gespot
Vamorgen op weg naar een collega, een witte R4 GTL bij het bedrijf 'Eclectic' aan de Sprundelsebaan in Breda.
Daarna doorgereden voor een grafische vakbeurs in Hardenberg, kwam ik onderweg bij Oudleusden (tussen Zwolle en Hardenberg) een' Te Koop' staande Estafette tegen, kleur botergeel.
Daarna doorgereden voor een grafische vakbeurs in Hardenberg, kwam ik onderweg bij Oudleusden (tussen Zwolle en Hardenberg) een' Te Koop' staande Estafette tegen, kleur botergeel.
-
Vanavond rond de klok van 8 werd ik gebeld door een chauffeur vanaf de vrachtwagen. Na wat oeverloos gezwam van beide kanten zei hij: daar gaat een rode R4 kenteken NB-43-DB met clubsticker achterop. Het as op de A28 bij Nijkerk. Dus jekan ook een spot doorgeven via de telefoon. 

Krankzinnigheid is erfelijk: je krijgt het van je kinderen
-
Ik moet daar in de buurt nog vaker metingen doen, als Pipo weer rijdt ga ik daar in, dus kijk maar uit naar een blauw-rode F6 met hier naast te zien logo rondom stompwijk de komende weken. Enkel tussen 6 en 8 's avonds!Neeelz schreef:Huh in Stompwijk? Wat leuk, ik heb daar nog nooit een viertje gezien, terwijl ik er toch redelijk dicht in de buurt woon.
dan was het wel raak op canvas gisteren. namelijk in de middag tijdens een programma over een boottocht/eten een witte 4 op de wal.
R4F4 FASA 1977
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
woensdag op de molenweg in zwolle. een mooie blauwe R4 met witte velgen. (type en nummberbord weet ik niet meer hoor
)
zag er erg stoer uit.
donderdag op tv-gelderland in de geschiedenisbus, het decor bstond oa uit een foto met een witte R4 (is wel die 4 die in het openluchtmuseum staat, telt dat ook)
en op een belgische zender stond een 4tje stoffig te staan in een oude schuur.

zag er erg stoer uit.
donderdag op tv-gelderland in de geschiedenisbus, het decor bstond oa uit een foto met een witte R4 (is wel die 4 die in het openluchtmuseum staat, telt dat ook)
en op een belgische zender stond een 4tje stoffig te staan in een oude schuur.
Lilly 2.0, Biggo en project Lilly...
Gisteren net voor half 7 's avonds op de A20 richting Gouda, net na Rottepolderplein reed ik ineens rechts naast, toen achter, toen links naast en tenslotte voor....
CARIOCA!
Na lang toeteren (in de spits, srry medeweggebruikers
)werd er gereageerd en teruggezwaaid, maar de blik van herkenning bleef helaas uit
. Zat dan ook in twingo en ben waarschijnlijk erg veranderd in een jaartje.
Maar ik hoop eigenlijk dat ik de blik van herkenning niet herkende Annemiek?

Na lang toeteren (in de spits, srry medeweggebruikers

Maar ik hoop eigenlijk dat ik de blik van herkenning niet herkende Annemiek?
Laatst gewijzigd door brecht op ma feb 13, 2006 3:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-