Boerammetje schreef:Rond kwart voor 6, in Tilburg, parallel aan het spoor ter hoogte van het station, een groengrijze F4. Tijdje samen met Hanz mee opgereden, maar wij werden niet opgemerkt. Misschien omdat we in een IRM zaten.
Of omdat onze muziek zo knetterhard stond, en we eigenlijk weinig aandacht voor buiten hadden...
JOECHIJ!! Ik ben dus een keer gespot !!
Moaske's web-log
Sinds zomer 2004 een in nederland geïntegreerde belg...: Legergroene F4 combi 1108cc, bestuurd door een sentimentele dwaas...
1x op de A73.
Eerste een blauwe met dame erin rond de klok van half 5.
1x op de napoleonsbaan een bruine die probeerde de weg op te draaien richting venlo rond kwart over 5
Dinsdag 2 stuks: een rooie F4/F6/Combi? in Utrecht (Ledig Erf), kenteken ..-NL (ik was die malloot die fietsend/bellend z'n duim opstak), en een witte F4/F6/Combi? op de Pinsengracht in Amsterdam, voor De Prins.
Soms zie ik ze dagenlang niet, en soms is 't twee keer raak...
gisterochtend een witte aan de rand van raalte, op de n348. auto stond geparkeerd in een weiland. op de terugweg stond-ie er nog. was bang dat-ie eenzaam was,dus maar even gaan kijken en een poosje staan kletsen in de kou met de eigenaar. was daarna blij dat mn kachel het erg goed doet
Vandaag spotte mijn zus lilly in Woerden, vlak bij het gemeentehuis. Navraag leerde echter dat bestuurder en auto zich gewoon in Harderwijk bevonden.
Conclusie: er is nog een witte 4 met paarse strepen!
of conclusie: mijn zus was te hard aan het trappen met kind op de fiets en zag niet zo helder meer.
Nijmegen op die grote weg richting Keizer Karel Plein. Een mooie bordeaux rode tl. Ik was in Pipo onderweg naar de ruitenboer (Leuk! Eertse ritje in tijden. Hij was wel een beetje nukkig, maar dat zou ik ook zijn als ik een half jaar in de kou was gelaten.) Ik ff flitsen en de betsuurder zwaaide terug.
Op de fiets op de terugweg om de hoek bij cafe Sint Anneke een lichtblauwe gtl met kinderzitje. Aangezien ik op de fiets was en de auto geparkeerd stond was zwaaien zinloos.
Mijn onderduikadres in Nijmegen is ook dicht bij de stad. En aangezien ze daar zelfs fout geparkeerde fietsen weghalen (echt waar!) ga ik meestal liever lopen.
Vanmiddag een witte GTL 48-HN-KP in Avenhorn. Kon niet zo gauw wwn clubsticker ontdekken. Het rechterachterscherm had op de naad wel de bekende roest. Jammer
Krankzinnigheid is erfelijk: je krijgt het van je kinderen