Was ik niet. Als ik geweten had dat je in de buurt was...Willem de Zwijger schreef:Vanmorgen op industrieterrein de Run in Veldhoven een groene R4 met sportvelgen, zo te zien met pech voor het stoplicht naar de kant van de weg geschoven.
R4 gespot
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
R4 gespot
Gisteren avond (ø19.30u) tijdens het tanken. Ik stond aan de Backer en Ruebweg, het verlengde ervan heet ter plekke Crogtdijk in Breda(Noordelijke rondweg), bij de ANWB-pomp.
Een witte 4 GTL in Clan of Savanne uitvoering, reed aan de overkant, richting Oosterhout. Kenteken of clubsticker niet gezien.
Een witte 4 GTL in Clan of Savanne uitvoering, reed aan de overkant, richting Oosterhout. Kenteken of clubsticker niet gezien.
Laatst gewijzigd door Rudi op di jan 17, 2006 2:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
R4 gespot
Om 13.05 uur, net dus, rode 4 GTL.
Op de Nieuwe Bredasebaan, van Terheijden-centrum richting snelweg/Made, gespot net voor de flitspaal.
Altijd een mooi gezicht, een R4 langs te zien rijden tijdens honden uitlaten.
Op de Nieuwe Bredasebaan, van Terheijden-centrum richting snelweg/Made, gespot net voor de flitspaal.
Altijd een mooi gezicht, een R4 langs te zien rijden tijdens honden uitlaten.
R4 gespot
Kort geleden (rond de klok van 15.00 uur.), onderweg zijnde van U naar U (Ulicoten naar Ulvenhout, via Meerle),
gespot in Ulvenhout, net voor de laatste rotonde, een oranje R4 GTL met zwaailicht en heftig bellende jonge dame met licht blond haar, (waar je al niet op let tijdens het passeren). Kenteken natuurlijk niet gezien, het ging zo snel..

gespot in Ulvenhout, net voor de laatste rotonde, een oranje R4 GTL met zwaailicht en heftig bellende jonge dame met licht blond haar, (waar je al niet op let tijdens het passeren). Kenteken natuurlijk niet gezien, het ging zo snel..

-
-
- cees en jantine
- Bruutmans
- Contacteer:
Van de week in Purmerend aan het water een beige.
Ergens onderweg nog een rooie,weet niet meer waar.
Gisteren een beige op de weg van Helmond richting Veghel.
Ergens onderweg nog een rooie,weet niet meer waar.
Gisteren een beige op de weg van Helmond richting Veghel.
ik ben voor haar gevallen midden op straat
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
R4 gespot
In Breda, ø 15.00 uur, een beige 4 GTL
, ik dacht met Frans kenteken, bij winkelcentrum Moerwijk. Hij parkeerde op een overvol parkeerterrein, net voor onze neus in een vrij plek. Zag nog net een 'groen' kratje bier in de auto staan.
Bij het verlaten van 'het' winkelcentrum ø 15.45 uur, kom ik op de noordelijke rondweg een rode 4 GTL tegen
, met blauwe platen, thv Vriens (Opel garage), heet daar Nieuwe Kadijk, reed richting Teteringen/Oosterhout.

Bij het verlaten van 'het' winkelcentrum ø 15.45 uur, kom ik op de noordelijke rondweg een rode 4 GTL tegen

Re: R4 gespot
HahahahahaRudi schreef:Kort geleden ... een oranje R4 GTL met zwaailicht en heftig bellende jonge dame met licht blond haar...

Moaske's web-log
Sinds zomer 2004 een in nederland geïntegreerde belg...: Legergroene F4 combi 1108cc, bestuurd door een sentimentele dwaas...
Sinds zomer 2004 een in nederland geïntegreerde belg...: Legergroene F4 combi 1108cc, bestuurd door een sentimentele dwaas...

-
Re: hallo vanuit breda
dat was ik ruud uit ulicoten. sorry dat ik zo laat reageer. ik heb de laatste tijd geen tijd meer gehad om op de site te kijken.ik kom iedere dag door breda werk bij perfecta autoschade.yellowsub schreef:wie toeterde gisteren naast me zo simpathiek vanuit een wit groene belgacom r4 met dichte achterruitjes?
en die lapjes 4 aan de konijnenberg, van wie is deze???
allemaal 4tjes bij mij in de buurt die ik niet ken, leuk!
fijne dagen!
tuut tuut
bart
belgacommetje