R4 gespot
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Kom ik in weken geen viertje tegen. Ging ik vandaag een keer niet met de express met clubsticker naar het werk maar met de suzuki samurai kom ik een beige viertje tegen.. Klaverblad in heerenveen ik ging eerste afslag eraf en haalde die mevrouw nog even in voordat ik eraf ging...
Jantine
Jantine
MONSTER (Roze lpg) GERTJE (rode tl), PEPE (blauwe GTL) en de aquagroene vier (DE TURTLE).. en rode GTL
- Bruutmans
- Contacteer:
Hartje centrum Zele (B) een witte met zwarte stripping.
ik ben voor haar gevallen midden op straat
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
Vanavond mijn eigen Flower Power F4 op het station in Putten, maar zonder achterlichten en tankdop en met de alarm lichten aan
Verder weinig vernieling te bekennen gelukkig.
Dus mocht er nog iemand achterlichtjes en een tankdop voor mijn F4 hebben hoor ik het graag (doe maar per mail of pm).
Groetjes Sebas
Ps Sorry was ff off-topic, maar hier bereik ik de meeste mensen geloof ik.

Verder weinig vernieling te bekennen gelukkig.
Dus mocht er nog iemand achterlichtjes en een tankdop voor mijn F4 hebben hoor ik het graag (doe maar per mail of pm).
Groetjes Sebas
Ps Sorry was ff off-topic, maar hier bereik ik de meeste mensen geloof ik.
>>> Keep the rubber side down <<<
- Bruutmans
- Contacteer:
Hangt daar een camera sebas?
ik ben voor haar gevallen midden op straat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
-
- Boerammetje
- Contacteer:
- Boerammetje
- Contacteer:
Die hippievier staat doorgaans in de Obrechtstraat. Op de biltstraat staat vlak bij de berekuil een rode met striping. Die van de oudenoord en de vleutenseweg heb ik ook al een tijdje niet meer gezien, maar kom daar ook niet meer zo vaak. Er staat nog een redelijk fraaie oranje aan het water tegenover de vrouwengevangenis, en dan is er nog het wrak uit de staalstraat dat recentelijk aan het eijkmanplein is gedrappeerd. Rond de jan van Scorel stond ook altijd een redelijke lichtblauwe...
Zaterdag in Driebergen overigens een leuke oranje gezien, met zwaailicht en een tekst met tenminste het woord antwerpen erin. Kan geen toeval zijn...
Zaterdag in Driebergen overigens een leuke oranje gezien, met zwaailicht en een tekst met tenminste het woord antwerpen erin. Kan geen toeval zijn...
Gisteren bij Tuincentrum de Hoef in Alkmaar: een rode gtl. Leuk praatje gemaakt met de bestuurder die vertelde dat hij 4tjes maakte 'ongeveer een miljoen jaar geleden'.
De kerstboom paste precies naast me, als bijrijder
Maaike
De kerstboom paste precies naast me, als bijrijder

Maaike
Moto Guzzi Cal.III, Renault Megane Scenic (TOTALL-LOSS), Renault Kangoo, R4 GTL 'Novier', R4F6 COMBI 'het project', en sinds het Reeuwijktreffen ook een Bezem.