R4 gespot

Leuke verhalen, spannende belevenissen en lekker kletsen over andere R4 zaken.
.....Oftewel de gezelligste rubriek van dit forum!

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Rudi

Re: R4 gespot

Bericht: # 65796Bericht Rudi »

Gisteren, vrijdag begin van de avond, ik draaide linksaf, komende van de Backer en Ruebweg en ging naar de Gamma, en jawel voorgesorteerd voor linksaf, het 'Belgacommetje'.
Na mijn bezoek aan de Gamma en op weg naar Etten-Leur (om de 4 op te halen), reed het 'Belgacommetje' weer terug op de Noordelijke rondweg, zag je tussen BN De Stem en verkeerslichten Gamma.

Heb eerste keer niet getoeterd, je was zo gefocused op het licht in dat kastje op die paal(rood, geel, groen)
schoapke

Bericht: # 65869Bericht schoapke »

zojuist bij mij voor de deur; GTL van koningozzo
sccs met het schakelaartje en een goed reis
R4F4 FASA 1977
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
otogazzi
Contacteer:

Bericht: # 65896Bericht otogazzi »

vanmorgen omkwart voor 8 een witte tl op de ring alkmaar .
Hij sloeg af richting egmond.
Effe getoetert! bestuurder keek wel op maar weet die veel als er een willekeurige renault 19 langs komt toeteren :lol:
Moto Guzzi Cal.III, Renault Megane Scenic (TOTALL-LOSS), Renault Kangoo, R4 GTL 'Novier', R4F6 COMBI 'het project', en sinds het Reeuwijktreffen ook een Bezem.
koningozzo
Contacteer:

Bericht: # 65953Bericht koningozzo »

schoapke schreef:zojuist bij mij voor de deur; GTL van koningozzo
sccs met het schakelaartje en een goed reis
Ja. heel erg bedankt voor de schakelaar. Ik heb hem zojuist aangesloten en mijn ventilator zoemt weer als nooit tevoren. Laat die mistbanken maar komen.
Bruutmans
Contacteer:

Bericht: # 65958Bericht Bruutmans »

Vanmorgen op de A58 omstreeks 07.30 t.h.v wemeldinge/yrseke in de richting van Goes een mooie witte.
Heb mijn duimpje ff uit de ruit gehangen :D
ik ben voor haar gevallen midden op straat
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
mariek

Bericht: # 66009Bericht mariek »

Hanz schreef:gisteren op de parkeerplaats van Sportcentrum Olympos op de Uithof in Utrecht een beige GTL. En vorige week, ook op de uithof, een paar keer een nogal wrakke F6. Ik geloof met een grote pijl oid erop geschilderd.

HOE GENIAAL,

dat was ik hoor.... Ik had gymles van school bij olympos... er had geen zin om te fietsen... Zag die van mij er ook wrakkig uit,.....?
Grappig prappig om dat dan weken later terug te lezen...
Op de Archimedeslaan bij het schoolgebouw van de HvU zie ik trouwens behoorlijk vaak ook een beige staan en een ehm... oranje geloof ik. Probeer die van mij er altijd naast te frummelen maar der is daar zo weinig plek... Zat wel een r4 sticker op!
Hanz
Contacteer:

Bericht: # 66013Bericht Hanz »

mariek schreef: HOE GENIAAL,

dat was ik hoor.... Ik had gymles van school bij olympos... er had geen zin om te fietsen... Zag die van mij er ook wrakkig uit,.....?
dat is alweer even geleden... ik dacht eigenlijk dattie er nog prima uitzag maar dat weet jij zelf natuurlijk beter dan ik
ruud verheijen

Bericht: # 66081Bericht ruud verheijen »

Rudi schreef:Gisteren, vrijdag begin van de avond, ik draaide linksaf, komende van de Backer en Ruebweg en ging naar de Gamma, en jawel voorgesorteerd voor linksaf, het 'Belgacommetje'.
Na mijn bezoek aan de Gamma en op weg naar Etten-Leur (om de 4 op te halen), reed het 'Belgacommetje' weer terug op de Noordelijke rondweg, zag je tussen BN De Stem en verkeerslichten Gamma.

Heb eerste keer niet getoeterd, je was zo gefocused op het licht in dat kastje op die paal(rood, geel, groen)
sorry ik heb je niet gezien. was je met de legergroene R4. en houd je hem nog of doe je hem toch in de verkoop.
belgacommetje
ruud verheijen

Bericht: # 66082Bericht ruud verheijen »

dinsdag reed er een donkerblauwe R4 bij de office center in breda het terrein op
belgacommetje
Ifris
Contacteer:

Bericht: # 66085Bericht Ifris »

Van de week in Winterswijk een Witte met allemaal voetjes-stickers en andere stickers erop en een donkergroene, de witte was ik al eerder deze week tegen gekomen op de mistweg tussen Winterswijk en Varseveld.
>>> Keep the rubber side down <<<
Bruutmans
Contacteer:

Bericht: # 66090Bericht Bruutmans »

Ifris schreef:Winterswijk en Varseveld.
Hahaha das lachen,daar heb ik in de buurt gewoond.
Halle. :lol:
ik ben voor haar gevallen midden op straat
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
Rudi

Bericht: # 66091Bericht Rudi »

Rudi schreef:
ruud verheijen schreef:
sorry ik heb je niet gezien. was je met de legergroene R4. en houd je hem nog of doe je hem toch in de verkoop.
We waren met de paarse Kangoo, moesten gipsblokken inslaan bij de Gamma en dat doe ik m'n 4-tje niet aan, daarbij zou je me zeker herkend hebben als ik met de 4 was.
Ik hou hem toch maar, maar als er iemand is die hem wil kopen, kan ie een mailtje sturen.
BramBram

Bericht: # 66101Bericht BramBram »

Hanz schreef:
gisteren op de parkeerplaats van Sportcentrum Olympos op de Uithof in Utrecht een beige GTL. En vorige week, ook op de uithof, een paar keer een nogal wrakke F6. Ik geloof met een grote pijl oid erop geschilderd.
Nou, die beige heb ik niet gezien, maar wat jij (Hanz) een 'wrakke F6' noemt, is toevallig wel de mooiste F6 die er is! ;) Je raad het al: het is de mijne en het kan kloppen dat die regelmatig te spotten is op De Uithof in Utrecht, want daar studeer ik journalistiek. En die pijl waar jij over schrijft, is om 'B hartje R' met elkaar te verbinden.

Hee, maar Hanz, zeg eens: rij jij in blauwe GTL? Zo ja, dan heb ik jou ook gespot op De Uithof (en al een paar keer).

Ook nog gespot:
Afgelopen zondag 30 oktober: Om een uurtje of half één 's middags op de A12 vanuit Utrecht net voorbij Arnhem in de richting van Utrecht: een mintgroene met een oude grijsaard erin. Ik toeterde en zwaaide nog, maar het mocht niet baten.

Zondag 30 oktober: Om een uurtje of twee midden in het oude centrum van Zutphen: een hele mooie glimmende witte F6 met een importkenteken.
jbeekmann

Bericht: # 66102Bericht jbeekmann »

Vanmiddag zag ik tijdens de lunch een beige voor het kantoor (Danzigerkade) een U-turn maken. Meisje achter het stuur was een beetje verdwaald denk ik...
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
Hanz
Contacteer:

Bericht: # 66103Bericht Hanz »

BramBram schreef:[Hee, maar Hanz, zeg eens: rij jij in blauwe GTL? Zo ja, dan heb ik jou ook gespot op De Uithof (en al een paar keer).
nope, als hij niet bij de spuiter staat dan rij ik in een mosgroene TL, zo af en toe te bewonderen op het parkeerterrein van TNO aan de Princetonlaan. Soms in gezelschap van een rode GTL (van a-t-i) en heel soms een F4 (maar die schijnt momenteel bij LeCar in de loods te staan na een manmoedige poging een brommer te vernietigen). Tsjongejonge, 3 viertjes op 200 collega's, was dat maar zo bij ieder bedrijf in Nederland.
Plaats reactie