Het project R4 Savane staat voor even stil. Wij zijn volop bezig met de verhuizing van onze gereedschappen, winter- en zomerbanden, onderdelen, kasten en werkbanken naar onze nieuwe hobbylocatie die wij per 1 januari 2022 mogen huren. Er gaan 7 auto´s mee: 2 x Volvo Amazone, 1 BMW 3-serie, 1 Triumph Spitfire, 1 Volkswagen 1300, 1 Renault Trafic Camper en 1 R4 Savane. De Volkswagen T3 Diesel blijft in een stallingsruimte elders wachten op een ombouw naar een camperversie (is van 1981, dus net vrij van MRB). Mijn 4F4 is verkocht en staat nog in mijn garage aan huis, wachtend op de koper die de besteller met groene handelaarskentekenplaten komt ophalen.
Onze nieuwe hobbyruimte is een recent gebouwde, goed geïsoleerde loods waarbinnen wij (met z´n vijven) een ruimte van 13 x 8 meter hebben kunnen huren (incl. een zolder, verlichting, ventilatie, elektrische deur, toilet en vrije toegang). Wij hebben er zin in, en ik pak in januari 2022 de draad weer op ! Wordt vervolgd.

Renault 4TL Savane , Rouge VIF 719 1990, kenteken 77-HV-FZ, 187.000 km (grotendeels gerestaureerd)
Citroën:
2CV6 Spécial (1988)
Renault Captur 09 TCe (2015)
Jumpy L2H1 2.0 HDi Buscamper (2008)