Tanja & Maus schreef:vanmiddag zaten wij in een rode Kangoo met groene platen in de buurt van Dorst/Oosterhout. tegenligger geseind met groene 4. Wie o Wie?
Ik woon er maar krap 5 km uit de buurt, maar was het niet.
Rudi schreef:Kijk, dat vindt ik nou leuk.
Er zijn al 137 pagina's gevuld met gespotte voertuigen en
dit is de eerste keer dat ik gespot ben.
PS Je had geluk, normaal sta ik in de straat links van dat schooltje.
Gewoon thuis, zeg maar.
ik vond het ook harstikke leuk toen ik op de site stond.het is het echte R 4 gevoel. je had geluk want moest daar een klant wegbrengen. hij zij je kunt hier door rijden linksom en dan kun je weer terug naar breda rijden.
gisteren op de parkeerplaats van Sportcentrum Olympos op de Uithof in Utrecht een beige GTL. En vorige week, ook op de uithof, een paar keer een nogal wrakke F6. Ik geloof met een grote pijl oid erop geschilderd.
Gisteren een renault4f6 in Goirle , even gestopt voor een foto en een praatje.
Even mijn F4-tje er naast gezet :klein baasje en grote baas naast elkaar
Donderdagmiddag gespot een witte R4 Savanne op de Binnenhaven in Wageningen, met frans kenteken. Opvallend was een schildering van een koe en een varkens op de rechterzijkant!
Mijn eerste auto - een nissan! Helaas nog geen R4 gevonden!
Vanmorgen 10:39 uur bij Lochem reed er een lichtblauwe 4 met een (volgens mij) Frans kenteken op het viaduct over de A1 de auto was volgens mij een beetje mat dus het zal de originele kleur wel zijn.
Ifris schreef:Vanmorgen 10:39 uur bij Lochem reed er een lichtblauwe 4 met een (volgens mij) Frans kenteken op het viaduct over de A1 de auto was volgens mij een beetje mat dus het zal de originele kleur wel zijn.
en diezelfde 4 is vanmiddag door mij gespot in raalte.
Algelopen zaterdag op de N245 bij alkmaar een creme kleurige gtl
Moto Guzzi Cal.III, Renault Megane Scenic (TOTALL-LOSS), Renault Kangoo, R4 GTL 'Novier', R4F6 COMBI 'het project', en sinds het Reeuwijktreffen ook een Bezem.
Op de gratis parkeerplaats bij Spaklerweg metrostation waren dit weekend 3 viertjes aanwezig!! De mijne een blauwe 4TL met witte racestrepen, een vale rooie met witte bumpers en een mooie witte Clan! (heb ze daar trouwens al vaker gezien!)
en in Uden vandaag bij de Action een gifgroene 4 uit 1980?