Toen er nog niets aan de hand was, zag het er zo uit:
Met een snelheid waar de 4 voor ontworpen is (90 op de teller) over de péage zuidwaarts getrokken. Met volle bepakking heeft onze GTL toch 1:21,5 verbruikt. De terugweg ging met 90 geijkte kilometers per uur over de route nationale en scoorde 1:20.
Gezien de drukte bij de pomp lijken deze verbruikscijfers wel wat gunstiger dan gemiddeld...
Ik denk, dat ik spreek namens iedereen, die meegedaan heeft met de colonne, dat
het gezellig en goed geregeld was en naast mijn persoonlijke bedankje aan BRAM hiervoor,
ook op het forum :
en dat ik mocht behoren bij de " Le Groupe Bram " ( uit te spreken als : Brem)
Ik sluit me hier maar bij aan, hoewel ik vanuit persoonlijke ervaring (en niet te vergeten achteraf!) een aantal puntjes toch een tikje anders zou hebben gedaan. Dit doet uiteraard niets af aan een geslaagde eerste keer!
Als er volgend jaar een remake volgt kon ik best wel eens bereid gevonden worden mee te helpen
( voorzichtig genoeg zo?)
jeffr4 schreef:Al tijdens en na Thenay staat hier de enige echte .... "l' incroyable monsieur Fulmen "
Je begrijpt natuurlijk wel .dat die Fransen daar stijl van
achter over vielen en aan de beademing moesten,
toen ze dat onder de motorkap konden bewonderen!!!
Yea, that's me in full couleur... voor wie dit niet begrijpt: ik moest de laatste 100 meter op het terrein de auto plus vouwwagen naar de eindbestemming (laten) duwen omdat de accu het om onbegrijpelijke maar daarom niet minder acute wijze meende te moeten begeven. Zeer beschamend, deze ervaring. De snel ingeroepen Depannage kon niks doen dan het euvel constateren. Maar dankzij de onbaatzuchtige hulp (25 km heen + 25 km terug naar een automaterialenzaak genaamd Speedy + vergelijkend warenonderzoek in de supermarkt) van Jeffrey en Rudolf was ik op zaterdag middag weer het mannetje. Jeffrey was ervan overtuigd dat mijn aankoop wellicht het beste item van de hele auto was en derhalve tot ademnood bij de onvoorbereide toeschouwer zou kunnen leiden, want in een vlaag van 'alleen het beste is goed genoeg voor Willem de Zwijger' besloot ik 108 Euro neer te gaan tellen voor dit kwaliteitsproduct met de naam Fulmen (volgens Rudolf is een accu een accu, hij zou die van 59 Euro genomen hebben, maar ik wil meer zekerheid dat ik wegkom van een willekeurige wintersport vakantie).
Zeg in Frankrijk Fulmen, en iedereen deinst terug met de hand aan de pet.....
Rudolf2 schreef:
Mijn fotoś staan inmiddels online: http://lockerz.com/photos/121686978" onclick="window.open(this.href);return false; en verder.
Veel kijkplezier, Rudolf
He Rudolf, moet ik me eerst registreren of is er een omweg cq binnendoortje?
PS De Tilburgse Kermis al begonnen?
Ik heb de fotoś op proef daar neergegooid, weet er nog bitter weinig van . Mark4GTL heeft echter ook een aantal foto's hier gestald, en die zijn wel vrij toegankelijk. Hoe hij dit voor elkaar heeft gekregen vraag ik wel even na.
Rudolf
PS Kermis begint dit weekend
Laatst gewijzigd door Rudolf2 op wo jul 20, 2011 11:17 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Helaas werd mijn camera in een onachtzaam moment gestolen en de camera interesseert me niet zo,
maar ik was wel al mijn pictures kwijt
Dankzij Martijn, Paul en Rudolf heb ik nu weer tig pictures, waarbij ook mijn gendarmerieke
mag stralen en in haar element was, als laatste R4tje van de collonne.
Wat de organisatie betreft: graag gedaan! Maar minstens even veel eer komt Richard toe, die heeft de route uitgezet en voor alle boekjes gezorgd! Ik dank eenieder voor het meerijden!
Renault 3 '61, 4 '61, 4L '62, 4 Fourgonnette '62, 4 Super '63, 4 Export '66, 4 Fourgonnette Vitrée '67, 4 Parisienne '67, 4 Parisienne '68, 4 Plein Air '68, Daf 600 '60, Citroen DS19 '57, ID19 P '60, ID19 F '60, Peugeot 404 '68. www.boerammetje.nl
wij zijn meer dan tevreden over deze gezamelijke tocht!! een super leuke ervaring niets mis mee,
Richard en Bram en anderen bedankt voor jullie moeite!
vrgr dick en sandra (blauwe f4)
het komt zoals het komt, Handel is niet mijn hobby,stel gelukt nooit uit, je leeft maar 1 keer, het mag niet, maar het kan wel. de reis is leuker dan de eindbestemming.
Leuke site! een tip maak de foto's op de site wat lichter bv 15KB ( nu 135x101 pixels 360KB voor thumbnails is dit niet nodig) bezoekers met een niet te snelle PC klikken weg omdat het laden te lang duurt.
Met dit programmaatje (gratis) http://www.irfanview.com/ doe je dit in een hand omdraai.
Laatst gewijzigd door roberto op wo jul 20, 2011 5:03 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
De volgende keer moeten we misschien naambordjes gaan dragen om elkaar te herkennen! Ik heb het gevoel dat ik maar de helft van de trouwe forumbezoekers tegen het lijf ben gelopen....