R4 gespot
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
- Boerammetje
- Contacteer:
- Hanz
- Contacteer:
is jouw DS wel vaker geramd?Boerammetje schreef:Net op de wittevrouwenstraat een blauwe 4, die ter hoogte van het Griftpark probeerde mijn DS te rammen. Had' ie zo te zien vaker gedaan...
vanochtend om 08:30 op de Brandenburgerweg in Bilthoven: een beige GTL, waarvan de chauffeuse vrolijk zwaaide. Ik overigens in mijn TL.
- Bruutmans
- Contacteer:
Zonet een blauwe GTL met bordeaux rode voorspatborden.
Heb nog een duimpje uit me raam gehouden maar ik reed in de sirion van het vrouwke.
Jongedame en heer waren ook erg druk met kaartlezen.
Was op de A76 vanuit heerlen richting eindhoven/antwerpen t.h.v spaubeek/geleen.
Heb nog een duimpje uit me raam gehouden maar ik reed in de sirion van het vrouwke.
Jongedame en heer waren ook erg druk met kaartlezen.
Was op de A76 vanuit heerlen richting eindhoven/antwerpen t.h.v spaubeek/geleen.
ik ben voor haar gevallen midden op straat
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
Gisteravond op de A16 ter hoogte van Hazeldonk richting Breda (ik ging de andere kant op): een witte R4 Pickup achterop een grote auto-ambulance
En net daarvoor in Tilburg nog een GTL naar wie ik vrolijk knipperde, maar net te laat denk ik.... geen reactie 

Moaske's web-log
Sinds zomer 2004 een in nederland geïntegreerde belg...: Legergroene F4 combi 1108cc, bestuurd door een sentimentele dwaas...
Sinds zomer 2004 een in nederland geïntegreerde belg...: Legergroene F4 combi 1108cc, bestuurd door een sentimentele dwaas...

-
Vrijdagmiddag in Arnhem een witte/beige GTL, kenteken 44-... met een 4-club sticker er op. Ik heb vrolijk gezwaaid maar was op de fiets.
Vanochtend in de buurt van het station een oranje GTL+ zwaailicht (oude belgische praatpalen-auto geloof ik), maar ik ken de chauffeur (eigenaar van de garage waar ik mijn auto gekocht heb) dus ik weet niet of dat telt
.
Ook staat in de Oranjestraat een blauwe TL, maar ik zie daar nooit iemand in rijden...
Vanochtend in de buurt van het station een oranje GTL+ zwaailicht (oude belgische praatpalen-auto geloof ik), maar ik ken de chauffeur (eigenaar van de garage waar ik mijn auto gekocht heb) dus ik weet niet of dat telt

Ook staat in de Oranjestraat een blauwe TL, maar ik zie daar nooit iemand in rijden...
Laatst gewijzigd door Flint&Steel op ma mei 30, 2005 4:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Tuurlijk telt dat, iedere vier die je ziet is geldig, als is het je eigen 4 die weerspiegelt in de ramen van een huis/gebouw!Flint&Steel schreef:Vanochtend in de buurt van het station een oranje GTL+ zwaailicht (oude belgische praatpalen-auto geloof ik), maar ik ken de chauffeur (eigenaar van de garage waar ik mijn auto gekocht heb) dus ik weet niet of dat telt.
Sjefke, de blauwe 99-LHZ-4!
-
-
Vandaag een rooie GTL zien rijden vij de Voldijn in Aolst met moeders achter het stuur en een haffel kids op de achterbank. Ze stonden voor het stoplicht van een zijstraat. Nou meen ik dat mijn R4tje toch wel op valt maar ze hadden niks in de gaten; zelf mijn zwaailicht zagen ze niet. Vrouwen....
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"