te koop voor nog geen 10.000 euries op : renault-r-4-mr-handmade-podgorica
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Niemand die weet of dit zelfbouw is, of dat deze torpedo gemaakt is in opdracht van Renault zoals de eigenaar lijkt te beweren?plakjes schreef:R4f4 torpedo geen idee of dit origineel is, maar de eigenaar beweert van wel.(en de prijs ook)
Maar of het origineel is of niet het ziet er wel goed uit.
Als het een originele is is het mischien nog wel iets voor de Van Oeffelt collection.
Er is nogal wat geklooid aan deze auto, zie bijvoorbeeld de bumpers en de instap. En de bovenkant van het carrosseriegedeelte achter is lager afgesneden dan zou moeten. Een foto van het plaatje onder de motorkap lijkt me onontbeerlijk om de echtheid vast te kunnen stellen. Of een betere foto van de omgeving van het dashboard.plakjes schreef: Niemand die weet of dit zelfbouw is, of dat deze torpedo gemaakt is in opdracht van Renault zoals de eigenaar lijkt te beweren?
Ik vindt de instap en het voorruit frame mooier als bij de "originele".Hanz schreef: Er is nogal wat geklooid aan deze auto, zie bijvoorbeeld de bumpers en de instap. En de bovenkant van het carrosseriegedeelte achter is lager afgesneden dan zou moeten. Een foto van het plaatje onder de motorkap lijkt me onontbeerlijk om de echtheid vast te kunnen stellen. Of een betere foto van de omgeving van het dashboard.
vierkant Renault 4 schreef:De vierwielaandrijving van Sinpar wordt ook toegepast op de verschillende generaties rodeo en de Renault 6. En niet te vergeten op de diverse eigen creaties van Sinpar, die al dan niet in opdracht van Renault worden gemaakt.
Dankjewel Plakjes.plakjes schreef:Inderdaaddit is toch wel een hele leuke f4.
Maar nu willen we natuurlijk wel heel veel foto's zien
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.