R4 gespot
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Hij hoort niet bij "viertjes in het wild" dus vandaar hier : gespot in België, toen we met de whole family een stukje aan het touren waren in de buurt van, ik denk ehh... Rochefort, in 2003. Kenteken onbekend, maar een kenner trapt na het zien van onderstaand natuurlijk meteen op de rem. Tot groot onvermaak van de rest of the family, but they will get used to it :

-
tijd voor mij om weer eens in te loggen.
Tijdens het "vernieuw je visum uitje" naar Nairobi veel viertjes tegengekomen in Nairobi. Helaas geen foto,s gemaakt. Want als je in Nairobi in andere buurten dan het zakencentrum met je digicam gaat rondlopen kan je hek net zo goed gelijk weggeven. Ze noemen het niet voor niets ook wel "Nairobbery"
Oook ben ik verliefd geworden in Nairobi, twee keer eigenlijk: de eerste mag wel al bekend zijn denk ik, de tweede is de peugeot 504.Daar reden er echt heel veel van rond daar. Tis wel geen renault maar zo een leuke auto. staat nu echt bovenaan mijn verlanglijstje.
Tijdens het "vernieuw je visum uitje" naar Nairobi veel viertjes tegengekomen in Nairobi. Helaas geen foto,s gemaakt. Want als je in Nairobi in andere buurten dan het zakencentrum met je digicam gaat rondlopen kan je hek net zo goed gelijk weggeven. Ze noemen het niet voor niets ook wel "Nairobbery"
Oook ben ik verliefd geworden in Nairobi, twee keer eigenlijk: de eerste mag wel al bekend zijn denk ik, de tweede is de peugeot 504.Daar reden er echt heel veel van rond daar. Tis wel geen renault maar zo een leuke auto. staat nu echt bovenaan mijn verlanglijstje.
r4 gespot
We waren onderweg voor aankopen in ons nieuwe huis, op de terugweg kon ik de auto nog net wringen tussen hen (vaal rode 4 GTL, met vergeelde clubsticker en 3 tellers op het dashbord NB-22-..) en een vrachtwagen. Dit alles t.h.v. McDonalds,
afrit Etten-Leur op de A58 Breda - Bergen op Zoom.
Wij reden natuurlijk in onze paarse Kangoo.
afrit Etten-Leur op de A58 Breda - Bergen op Zoom.
Wij reden natuurlijk in onze paarse Kangoo.
Ditmaal niet op de ringbaan west, oost of zuid, maar op de ringbaan noord een rode 4TL met kenteken xn-72-sv.
Heb even op de rdw-site gekeken...
Datum eerste afgifte Nederland i 14 november 1989
Datum eerste toelating i 30 juni 1986
Datum aanvang tenaamstelling i 6 april 2005
Vervaldatum APK i 19 maart 2005
met andere woorden net een nieuw baasje gevonden maar tijd voor een nieuw apktje!
Heb even op de rdw-site gekeken...
Datum eerste afgifte Nederland i 14 november 1989
Datum eerste toelating i 30 juni 1986
Datum aanvang tenaamstelling i 6 april 2005
Vervaldatum APK i 19 maart 2005
met andere woorden net een nieuw baasje gevonden maar tijd voor een nieuw apktje!
Sjefke, de blauwe 99-LHZ-4!
-
- Contacteer:
Ik heb net een groen en witte 4F4 ZJ- Xd- 51 gespot op de Keileweg in Rotterdam.
Bij Karwei dus. Yvo had hem ook al eens gemeld.
Eigenlijk zag ik hem niet als eerste maar Sene, de dochter van Sjannien Pennings, dus de eer is aan haar.
Zij is ook telkens de winkel uitgerend om te kijken of ze er iemand bij zag.
En ja hoor, een jonge man met een klein kindje bleek de gelukkige eigenaar , effe gekletst, hij had wel een clubsticker maar was geen lid meer. Hij is lid geworden van de `Club Ancien` omdat het magazijn daarvan dichter bij is.?
Ook de F6 met achterop de naam "Diklippie" zag ik gisteren aan de Mathernesserdijk alhier, de eigenaresse daarvan ook even gesproken, ook wel leuk hoor.
Ze is hier in de buurt wereldberoemd omdat ze vorig jaar een paar maanden een paard met veulen in de gang (lees: het huis ) had.
Bij Karwei dus. Yvo had hem ook al eens gemeld.
Eigenlijk zag ik hem niet als eerste maar Sene, de dochter van Sjannien Pennings, dus de eer is aan haar.
Zij is ook telkens de winkel uitgerend om te kijken of ze er iemand bij zag.
En ja hoor, een jonge man met een klein kindje bleek de gelukkige eigenaar , effe gekletst, hij had wel een clubsticker maar was geen lid meer. Hij is lid geworden van de `Club Ancien` omdat het magazijn daarvan dichter bij is.?
Ook de F6 met achterop de naam "Diklippie" zag ik gisteren aan de Mathernesserdijk alhier, de eigenaresse daarvan ook even gesproken, ook wel leuk hoor.
Ze is hier in de buurt wereldberoemd omdat ze vorig jaar een paar maanden een paard met veulen in de gang (lees: het huis ) had.
ex lid nr 3602
Gisteren op de doorgaande weg in Heemstede (op weg naar R4lecar
) een mooie zwartwitte F6 die samen met me vooraan bij de stoplichten stond. Ik reed in de rode F4 van mams 4 1/2. De bestuurder van de F6 deed zijn raampje open en zei: "we staan met twee viertjes mooi vooraan, die kunnen ze daarachter in hun zak steken!" wijzend met zijn duim naar achteren
Nico

Nico
Moto Guzzi Cal.III, Renault Megane Scenic (TOTALL-LOSS), Renault Kangoo, R4 GTL 'Novier', R4F6 COMBI 'het project', en sinds het Reeuwijktreffen ook een Bezem.
net hier in Tilburg op de spoorlaan een witte savanne met franse kentekenplaatjes
R4F4 FASA 1977
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Bruutmans
- Contacteer:
witte GTL (kv-02-zg) met een hele boel knuffels op de hoedenplank richting nijmegen vanmorgen.
ik ben voor haar gevallen midden op straat
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
-
Ik ben ook weer eens terug van weggeweest!! En gelijk maar weer eens aan het spotten van r4 geslagen.
Vanochtend een oranje R4 GTL bij een spoorweg overgang tussen de treinstations zutphen en deventer. De des betreffende R4 stond als eerste in de rij te wachten, stonden trouwens 2 mensen naast, maar ja vanuit de trein is dat moeilijk te spotten
Oja de tijd was omstreeks 8.45 uur
Vanochtend een oranje R4 GTL bij een spoorweg overgang tussen de treinstations zutphen en deventer. De des betreffende R4 stond als eerste in de rij te wachten, stonden trouwens 2 mensen naast, maar ja vanuit de trein is dat moeilijk te spotten
Oja de tijd was omstreeks 8.45 uur
Mijn eerste auto - een nissan! Helaas nog geen R4 gevonden!
- cees en jantine