Defender 3 heeft 1 enkele voorruit en een Land-Rover kan niet zo diep.... overleeft ie nie
Land-Rover is een wannabeeJeep...
een 10 jarig zoontje van een kennis van mij had een spreekbeurt op school over Jeeps en vertelde daar: "een Jeep is alleen een Jeep als er Jeep op staat" en gelijk geeft hij!
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Defender 3 heeft 1 enkele voorruit en een Land-Rover kan niet zo diep.... overleeft ie nie
Land-Rover is een wannabeeJeep...
een 10 jarig zoontje van een kennis van mij had een spreekbeurt op school over Jeeps en vertelde daar: "een Jeep is alleen een Jeep als er Jeep op staat" en gelijk geeft hij!
dat laatste ben ik het helemaal mee eens
maar goed, de defender is maar een gok
kan ook een dikke jeep zijn, een discovery
beste gok is duikboot met wielen
Automobielen: Blauwe Volvo 245 uit 1979 Hemelsblauwe Renault 4 L project uit 1967 Renault FUEGO GTL 1983 Grijs Land Rover 109 Hardtop 1973 Camouflage
Hoewel ik vond dat het vorige raadsel ook wel erg weinig herkenningspunten bood, en bij deze voorruit en ruitenwissers nog een aardig houvast zijn, toch een aanvullend plaatje:
En "gewoon" amerikaans, neeh: amerika is veel verder weg dan rusland, dan wil ik wel eens niet ver van mijn bed zoeken . Bovendien zijn die dingen in veel satellietstaten gebruikt, dus terug te vinden in Hongarije en zo.
Alleen Tsjechen en Oostduitsers hadden eigen materiaal, bij wijze van...
Eerste poging: 1961 Studebaker Lark VIII Station Wagon
Even de redenering erbij: "waarom niet gewoon Amerikaans "; bovendien is het te plomp om iets anders te kunnen zijn. Grilletje kwam me bekend voor, en na het zien van een pick up in bijna dezelfde vorm was het een fluitje van een cent en alleen nog even de passende sierlijst zoeken
Maar wat is er dan nog fout? Jaar kan ook 1960 of 1959 zijn, denk ik.
En als anderen gewoon online zijn en antwoord geven dan doen ze toch ook mee
Er is natuurlijk ook een kans dat we iets te gevorderd zijn...
Hoi Paul,
Het filmpje heb ik vandaag pas gevonden, ergens anders had ik ook een filmpje gezien van een GAZ die iets minder diep water gewoon in en uitreed (kon ik in de gauwigheid niet terugvinden).
We zouden onze antwoorden ook per pm kunnen uitwisselen zodat de rest ook een kans krijgt